Ahad, 15 September 2013

Raya 2013


Agak terlambat rasanya baru nak cerita pasal raya.
Tapi ada saya kesah? Kahhhkahhh

Dikesempatan ini saya nak ucapkan :


SELAMAT HARI RAYA EIDULFITRI 

MAAF ZAHIR BATIN

teringat kata2 abangah *abg ipar* masa nak tangkap gambar raya tahun lepas

" Poji, tahun ni 2012 korang raya berdua. Tahun depan 2013 beraya ber 3 pulak ok "

~saya senyum je sebab masa tu tengah pregnantkan Hanan 2 bulan. memang tak ramai lagi tahu saya pregnant. Baru lagi kannn :)

Syukur Alhamdulillah tahun ni dapat merasa raya bertiga :)


raya 1 : Peach theme : Gombak

raya 2 : Pink theme : Melaka, Johor

raya 3 : Blue theme : Perak

raya 4 : Cream theme : Penang


Tahun ni giliran beraya belah saya. So sakannnnn kami beraya. Utara selatan kauuuu. sakannn jugak Hanan dapat duit raya. kikikiki. dah selamat Ummi masukkan dalam tabung haji :)


Ok, air vico saya dah abes. sampai disini jela entry saya kali ini, kahhhkahhh
*nampak tak mood aku dah lari? :P
jumpa next entry (xtau bila, kikikiki ;p)
Esok saya nak deal dengan seseorang tentang part time job saya
Harap ianya menyebelahi saya.



nota kaki : March 2014, tunggu kami! :)





Tiada ulasan: