Selasa, 2 Julai 2013

Short update



Lama tak berblog
nak menulis tu ada tapi masa agak terbatas.

Terbaru, kami baru pindah last week
*buat renovation sket after dapat kunci. Tu masuk lambat*
so kerja2 nak unpack barang sgtlah memenatkan T____________T
banyak yg Incek husband kemas
saya buat yg ringan je
macam duduk bersila atas lantai, lipat baju, masuk almari
pastu lap2 dahi, berpeluh
mintak remote aircond dekat Incek husband
KAHHHHKAHHH
katanya baru lepas bersalin kan
takut side effect in future
ohhh bahiklah suami :)

Semalam pon saya tdo awal
Balik kerja terus tumbang
ohh ye, saya dah kerja :)

*slurppppp sedut nescape ais sat ;p*

saya kerja dekat...

ahh malas pulak aku nak menyambung
kahhhhkahhhh

ok, jumpe lain kali jela
ohh lagi 1, Incek husband tak masukkan lagi unifi dekat rumah nuuuu
so lepas dah masukkkan, barulah saya update semula ye ;p

take care guyss
sape bising2 mintak aku update tu, nah amek ni ;p


~Akhirnya "OUR MAHLIGAI SYURGA" terbina...
ABAH, UMMI, HANAN
Kita bina hidup di sini ye sayang :)


Luv,
Ummi yang tak sabar nak tunggu pukul 5.30pm ;p


1 ulasan:

Hanie berkata...

sepantas kilat entry ni.. sy bc pun rasa termengah2 ni.. hahahaha