Jumaat, 24 Mei 2013

Diari Hari Ini


Ayie dah bising mintak saya update, kuiiikuiii
Nah, sebagai warming up, terimalah entry ni ;p


Malam tadi Incek husband tak ada, ada qiam di masjid Kajang
jadi malam tadi saya tdo berdua dengan Hanan
nasib baik Hanan tak meragam
Elok je tdo sampai Incek husband balik pagi tadi
Tdo saya malam tadi amatlah lenaaaaa, kikiki

Incek husband balik pukul 9pagi
sampai2, tukar pampers Hanan & main dengan dia
pastu saya tengok Hanan diam je, tak gelisah mintak dimandikan
so kami anak beranak bergolek di katil sampai pukul 11pg ;p

Lepas solat Jumaat, saya keluar dengan Mak mertua
cari barang sikit utk kenduri doa selamat ahad ni
Incek husband p main bola dekat Ampang nunnnn
terkedek-kedek saya drive kereta baru kami
ni first time saya drive kereta tu
nasib la sape yg dok belakang aku tu ye, kahhhkahhh
mesti kena menyumpah jeee ;p

Sekarang saya baru sampai rumah
Nak mandikan Hanan sat :)

Oh ye, saya rasa tak sedap badan pulak
macam nak demam
kalau saya nak demam, Incek husband akan jaga Hanan 
saya cakap takut jangkit, kuiiikuiii ;p
jadi melepekkkkk atas katil jela cuti ni

1 jun nanti nak jalan ke Terengganu
hantar adik ipar sambung belajar sana
semua biras, ipar, mak pak mertua pon ikot
sesambil tu kalau dorang pegang Hanan, boleh saya berehat sat ;p

Eh terbebel panjang pulak
ok, Ayie, jumpe next entry ;p



Tiada ulasan: