Selasa, 14 Mei 2013

3 BULAN : Hanan manja


ummi geget lengan tu boleh? ;p

Masuk 3 bulan ni, Hanan jadi manja. Nak2 lepas kena cucuk ni
masa cucuk 1,2 bulan tak macam ni pon
mak kata peel perubahan bulan, biasalah, budak :)



lena lepas kena cucuk
menangis kejap je dalam 5seconds
pastu lentokkkkk
good girl sayang :)

tdo mesti nak dekat dada saya
bangun tdo, nak saya dukung

sebelum ni senang sungguh nak tdo.
letak je, mesti lena terus
tapi sekarang Hanan baring dekat dada saya baru dia tdo 
lama sikit baru saya letak dekat cot/playpan/buai.

nasib baik meragam jadik manja je
tak meragam yg teruk2 like menangis melalak2, xmo tdo malam, nak berdukung sentiasa



tdo dekat sofa kejap ye sayang
ummi nak tengok tv
kang baru naik bilik ;p
bila nyusu je, tangan dia mesti pegang tangan/leher baju/rantai saya
xmo kena tinggal kot. tu awal2 dia dah pegang, KAHHHKAHHH


Apa2 jela nak oiiii
asalkan membesar dengan sihat & sempurna
Ummi Abah sayang kamu!
lena di dada saya
ohhhh anakkkk :)


p/s : Ahad depan dapat kunci rumah
xsabar nak dekorasi! :)



Tiada ulasan: