Sabtu, 13 April 2013

Panggilan Interview Kerja


Last Wednesday saya dapat panggilan interview kerja 
interview hari rabu depan, 17hb
Terus panik kejap
siapa nak jaga Hanan?

Mak? cuti kena beku until after election
Incek husband? Tengah banyak kerja
Mak mertua? Dah banyak cucu dia jaga
Ayah? tengah banyak kerja juga..

Ahhhhhh pening kepala

tibe2 ayah bersuara :

" Mehla ayah jaga. Ayah cuti. Boleh berehat kat umah"

YEAYYYYYYYYYYYYYYY HAHAHAHAHHA

ni tengah pujuk Incek husband supaya dia cuti
so that saya tak perlu drive ke sana, dia hantarkan ;p
2bulan berpantang tak pegang stereng, rasa lain bila kena drive sendiri
eh gedik kau N, manja! KAHHHHKAHHHH

ohhh indahnya dunia lalalalallala~~;p

semoga saya dipermudahkan & dapat kerja tersebut :)
Doakan saya ye :D


* update : Incek husband cuti & teman saya interview. Thank sayang! :)


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah..

Dapat pangillan dari company mane Pn. Strowberi?
Semoga berjaya dalam interview..

StrewberiManis =) berkata...


dekat Sg buloh je :)
Amin, TQ doakan :D