Khamis, 7 Mac 2013

Masuk Angin Ketika Pantang



Masa sebelum bersalin, mak ada pesan, nanti lepas bersalin (di hospital) ikat rambut tinggi2, ketat2 & pakai stokin. Nak elak masuk angin *semuanya nak elak masuk angin. kadang aku confius, aku ni manusia ke biskut? sikit2 masuk angin, sikit2 masuk angin. BHAHAHA

Pastu masa kena tahan di wad, saya pon ikat la rambut tinggi2. Tibe2 tergerak hati tanya Incek husband :

" Abg, kan kalau kita ikat rambut tinggi2, macam bonggol unta kan, tak cium bau syurga kan? Ni kes ayg ni tak pe ke? "

*tanya dengan muka serius ingin tahu :P

" Tak pe, kes ayg ni utk kesihatan. Bukan kecantikkan. Lagipon dengan keadaan ayg berstokin bagai, nanti balik rumah berjamu la, berpilis param la, hape la, hantu kak limah pon takottttt kottt "

*cakap sambil senyum2 tahan gelak.

cetttttt. saya terus paling tempat lain buat2 merajuk. balik je hospital, terus dapat handbeg coach. nasib baik pandai pujuk. lepas ni boleh merajuk lagi. kahhhhh kahhhh







nota kaki :

Esok Hanan genap sebulan. Cepat betul masa berlalu..



4 ulasan:

ifah am berkata...

Hanan comel la...huhuhu....
geram la...nk dukung bleh?....hehe

StrewberiManis =) berkata...

Ifah;

Dukung omaknya mau? Kihhhkihhh ;p

ifah am berkata...

assalamualaikum kak N...

nk dukung omaknya..bisa aja dong...hehehe....akk N kecik n comei je msti sng nk dukung...hehe...

StrewberiManis =) berkata...

ifah :

jangan ifah yg tumbang lepas dukung kita dah ler. Lemak banyak lagi tersentil2 ni, HAHAHA