Khamis, 21 Mac 2013

Majlis Aqiqah & Cukur Jambul


Majlis ni diadakan pada hari ke 15 saya berpantang, iaitu 23 feb 2013. Ikotkan ayah nak buat pada hari ke 7. Tapi saya tak berapa kuat & sihat since saya baru keluar hospital hari ke 5. Cuma sempat daftar nama Hanan di JPN pada hari 7 :)

Oh majlis ni buat kecik2 je, cuma jemput jiran tetangga & orang surau. Kawan2 saya langsung saya tak jemput, HAHAHAHAH. Bukan apa, saya masih tak kuat. Jadi nak borak2 tu agak terbatas. Lagi best kalau dorang datang diluar majlis ni. So that saya dapat luangkan masa bersama mereka lebih lama lagi :) Jangan terasa eh kawan2 ku.. :D

Jom layan gambar, malas nak bebel panjang2 :p


Meleleh AyaQ liur aku tengok lauk ni T___________T
ohhh dugaan org berpantang :p

Nur Hanan sebelum dicukur rambutnya :)

Dulu ber2, sekarang ber3 :)
Alhamdulillah
Eh baju tu saya dah muat pakai
hari ke 15 dah boleh pakai ok :P
cuma sikit lagi nak kuruskan badan :p
tapi tak nak kurus drastik sgt sbb saya breastfeeding (BF) kan
org kata BF boleh kuruskan badan ok
hoyehhhh hoyehhhh :P

yes, saya berpantang di living room
senang org nak datang melawat
lagipon Mak tak bagi turun naik bilik
bentan katanya nanti
ohhh bahiklah mak :D




Ok meleleh lagi ayaQ liur tengok cupcakes ni
T_________________T


Nur Hanan setelah dibotakkan :D
kenapa suka kerut dahi tu sayang?

Tadaaaaaaa
 ni la ghuper kambing Hanan :p


harini hari ke 41 saya berpantang. Lagi 3 ari nak abes pantang. Hoyehhhhhh :)

Isnin depan saya nak ke UiTM sat, ada urusan. Oh kawan2 ACCA, siapa nak jumpa Hanan & Hannah? (nak jugakkkk tu, kahhhh kahhhh :P)

OK bai, jumpa next entry, saya nak minum petang sat :D Menikmati sisa2 akhir tempoh berpantang :P



8 ulasan:

Aeen berkata...

aku hari ke 16 dah bantai fries mcd..hahaha..nugget pn aku bedal gak..

StrewberiManis =) berkata...

aeen :

Aku takk dakk chan nak buat gitu
memang dikawal rapiiii

terdetik gak nak berpakat dengan Fauzy tapi dia xmau, cehhh mamat tu HAHAHA

fushhhhh T_____T

hAja berkata...

comel kambing hanan, hehe.. buat apa pegi uitm? bawak hanan skali ke?

StrewberiManis =) berkata...

haja :

ada ke kambeng huduh eh?
teringin nak tgk ;p

jalan2 tujuk PTAR kat Hanan
tempat ummi dia bertapa

tunjuk lif menara,
tempat ummi dia slalu berebot ;p

tunjuk lvl 14,
tempat ummi dia berjuang ;p

kahhh kahhhh
tak da la, kita p amek baucar buku
haja dah amek?

hAja berkata...

eleh padahal nak cakap amik voucher je, punye la berjela makcik ni bercrita. hahaha. dah2, masa hari kite melawat N kt rumah haritu. pagi tu pegi uitm apply cuti n amik voucher.

StrewberiManis =) berkata...

haja :

Dah jadik mak ni, haru lah panjang berjela nak cerita, kahhhh kahhh

dah abes semua baucer haja? :P

hAja berkata...

tak guna pun lagi. takdok masa la nak pegi merayap. tapi list dah ada dah nak beli apa. hekhekhek

StrewberiManis =) berkata...

haja :

tgu pesta buku hujung bulan ni
beli buku macam2 pastu tak sentuh dah, kihhh kihhh