Sabtu, 16 Februari 2013

Kini Bergelar Ibu..



Baru beberapa jam keluar dari perut :)

  • Nur Hanan binti Mohd Fauzy
  • 08 Feb 2013 @ 1051PM
  • Emergency Czer

Alhamdulillah atas zuriat tak ternilai ini :)

Buat sedara mara & kawan2, jemputlah datang rumah tengok baby :)




Love,

Ummi & Abah




8 ulasan:

aunty ayie berkata...

Tahniah syg...waaa...x sbr nk p cium hanan..hihi.comel:)

♥S@R@♥ berkata...

waaa...lama akk xberblog adik akk ni dah jd ibu..tahniah ea..

selamat berpantang & take care

StrewberiManis =) berkata...

Ayie:

Tq sayang. Mai la dtg umai tgk baby. Xyah tgk aku, dah xder ghuper org dah ni, siap berpilis param bagai, hehe

StrewberiManis =) berkata...

Sara :

Tq kak. Sedang mengharungi berpantang dgn penuh dugaan. Fushhh mencabar sungguh aihhhh. Hehe

hAja berkata...

wah hanan.baby ni nk pnggil nama N jgk ke? lbh kurng nama ibu je. hehehe

StrewberiManis =) berkata...

Haja:

Abah dia yang bagi nama tu. lebih kurang nama kita je kan? Jgn besar esok dia tulis nama kita kat buku sekolah dia dah la. Hahaha

Kita panggil dia hanan je. Ingatkan nak bagi nama gelaran pretty zinta ke hape kan, tapi takot kena beduk dgn mak kita, kahhhhkahhh

P/s : hanan panggil kita ummi. Bukan ibu ;)

shiqin ghazali berkata...

Tahniah N.. ~~

StrewberiManis =) berkata...

shiqin :

tq aunty! :)