Khamis, 3 Januari 2013

Ulang Tahun Kelahiran Puan StrewberiManis


Alhamdulillah, 25tahun sudah hidup diatas muka bumi ini..
Banyak impian saya terlaksana. Terasa lengkap hidup ini
tambah pula, sedang menghitung hari utk melahirkan si kecil,
sesuatu anugerah yang tak ternilai buat saya

Doa saya, cuma satu. 
Agar dipanjangkan usia serta dimurahkan rezeki agar saya SEMPAT membalas jasa ibu bapa saya 

Terima kasih kepada yang wish. saya hargai setiap bait2 ayat yg dipertuturkan :)


walaupon tgh busy, mampu buat suprise kepada wife sehingga wife rasa nak nangis
ohhh sekarang wife sgt emosi T____T
pembawakkan budak perhaps?


Dear husband,

Terima kasih utk setiap detik & saat yang diluangkan utk ayg..
Ayg TAK harapkan wang ringgit dalam hubungan ini, tapi KASIH SAYANG & RAHMAT dariNya

Terima kasih juga memahami diri ini dalam segala aspek. Ayg hargai sangat :)
Terima kasih segalanya *nak list semua memang pengsan la kan :P* dari mula saat akad nikah sehinggalah detik sekarang. Terlalu banyak pengorbanan abg *lap ayaQ mata sat*

Terima kasih sayang! 



Dah, Mak Buyong nak turun dapo cari betik sat. Heaven gile dapat makan buah berserta air soya. Perghhhhhh :P





4 ulasan:

Aeen berkata...

wei..da 25 ke???hahahaha...adoiii terasa tua lak kan....eniwey..happy birthday bonda anne...semoga pjg umur n dimurahkan rezeki....:)

StrewberiManis =) berkata...

aeen :

yela weii, dah 25tahun kita tahun ni
rasa cepat gileee kan masa berlalu
rasa macam baru abes sekolah, HAHA

btw TQ aeen :)

SHaRKFiQ SSM berkata...

zhu ni shengri kuaile..

Semoga senang nak lahirkan baby nanti.. Aameen~

-dh lama x hidup d dunia blog sbnrnya..hehe

StrewberiManis =) berkata...

shark :

TQ shark..

Aminn, doakan yg terbaik ye, semoga dipermudahkan utk kelahiran kelak :)