Ahad, 6 Januari 2013

Mereka


Petang semalam kawan2 saya di Gombak ajak jumpa & lepak2
Tapi saya xdapat join sbb petang tu kami ada maternity photoshoot
*gambar? later saya upload okeh :)*

rasa ralat la xdapat join sbb dah banyak kali dorang keluar bersama, saya xdapat join T_____T. Ada je aktiviti yang menghalang. HUHU


Masa ain bertunang bulan lepas. Tak cukup korum ni
Reen & Noor tak ada :D
Saya pon tak ada, Kahhhh kahhh
masa ni saya ada hal emergency T___*

petang semalam diaorang celebrate besday Mira
pastu drop depan rumah saya hantar cupcakes ini
owhhhh terharu gila walaupon xdpt join,
sanggup drop cupcakes ni utk saya
THANKS kalian!
*lap hingus jap, HAHA*




Minggu lepas saya balik rumah mertua jap, depan rumah mertua ada kedai runcit tau. Tibe2 tekak ni teringin ais krim malaysia asam boi. Gigih mintak Incek husband belikan, tapi dah abes. Huuuu xpelah, xada rezeki kot. Esoknya boleh beli lagi :) Masa ni mak mertua tau saya teringin ais krim ni. Tup2, semalam dia beli 5 batang, bagi saya. Terkejut saya. Fushhhh terima kasih mak kerna menyayangi menantu hantu ini spt anakmu sendiri :)

sekarang dah 2 batang aku bedal. Kejap lagi nak bedal lagi. Fushhhh sedapnya tekak dapat makan ais krim yang sejuk2. Kehhh kehhh




Tiada ulasan: