Khamis, 17 Januari 2013

Menemani Husband Ber-Futsal


Haritu saya ikot Incek husband ber-futsal sebab dah tak tahu nak buat apa dekat rumah
boleh mati kebohsanan tau T_____T
nak buat kerja2 rumah, Incek husband tak bagi sbb perut pon dah memboyot
sudahnya mati kutu aku tak tahu nak buat apa, Tu yg ikot dia, kehhh kehhh

Kalau saya rasa saya kuat, bohsan dok umah, memang confirm2 saya ikot dia, HAHA
Eh org kata dah hujung2 ni kena banyak berjalan, baru mudah bersalin :)


Incek husband yang ke-3 dari kiri, pakai T-shirt hitam
tiap kali Incek husband passing bola / gol,
beybee punya kick, MasyaAllah, tersentak aku
dia pon nak bagi semangat dari dalam kottt? HAHA

Muka bonda-to-be dapat layan movie :)

Game Incek husband 2jam kotttt. 9-11pm. Fushhh kematu vontot gua duduk dekat atas kusi besi tu. Incek husband la ni, boleh lupe nak bawak kusyen ajaib saya. Tapi bagus gak dia terlupa. Nanti org ingat aku gedik nak bawak kusyen segala, nak duduk selesa la gamaknya. Biar org tahu aku adalah KUAT, xkesah duduk dekat mana. Kahhhh kahhh :P *munguk ko N :p*


Sementara dia tengah game, saya layan movie di iPad. Fushhhh heaven. Tak terasa la lamanya 2 jam tu. Tau2 je Incek husband dah keluar gelanggang. Tapi bising sikit la, xleh nak layan sgt movie dgn penuh kekusyukkan. Tau mcm ni, saya bawak earphone. Ahhh sudah, semua kau nak angkut dari rumah kan N? ni belom beybee keluar lagi. Dah keluar esok, segala macam mak nenek barang kau nak angkot. HAHA




Abes game, saya teringin Char kotiaw & sirap bandung cincau. Fushhh sedap gila kotttt char kotiaw dia. Incek husband layankan je permintaan wife dia, padahal before keluar main futsal, dah makan dekat rumah, HAHA. 

sampai rumah dah pukul 1pagi. Dah la pagi tu ada pregnancy check up utk 33weeks. Memang ngantuk la. sampai Klinik pukul 7.40pagi, saya org ke-9. Ahhhh ingatkan sampai awal boleh settle awal sbb balik nak sambung tdo. Kahhh kahhh :P




Tiada ulasan: