Ahad, 2 Disember 2012

Tiba Masanya


Beybee,

Harini Bonda exam ACCA. Pukul 3 - 6.15petang. Beybee behave ye while waiting bonda amek exam. Jangan kick2 bonda kuat sangat tau. Nanti bonda terkejut lalu sakit perut dan tak buleh fokus amek exam. Hehe. Tapi sepanjang 27minggu ini, beybee tak pernah buat begitu. Sebab beybee tau bonda tengah struggle utk dapatkan certificate ACCA ni kan sayang? :)

Sayang, harini bukan kita berdua je amek exam. Ayahanda pon ada sekali. Harini ayahanda cuti. Teman bonda amek exam. Tapi nanti bila dah masuk dewan, ayahanda tunggu di luar sampai exam tamat. Katanya dia risau tengok bonda amek exam. Tak abes2 dok tanya bonda " boleh ke nak amek exam nanti"? So sweet :)

Ok sayang, bonda harus bersiap sekarang. Sebab tempat exam centre bonda agak jammed. Bonda & ayahanda akan lunch & zohor disana. Biar sampai awal, jangan sampai lewat, pastu kelam kabut. Bonda dah tak larat nak jalan laju2, lari2 anak sebab bonda kendong nyawa dalam perut ini. Zuriat tak ternilai Allah amanahkan utk kami :)

Ini kali pertama bonda amek exam dengan perut memboyot. Seronok & eksited tau beybee! harap2nya semuanya dipermudahkan. Semalam Ayahanda bacakan yassin & solat hajat utk bonda. Beybee behave ye sepanjang 3 jam nanti. Ubat & susu beybee bonda dah makan tadi. So, kalau dapat extra vitamin tu, jgn bergerak terlampau aktif ye sayang :)


p/s : sungguh tak sangka kali ini exam aku membawa perut. Pertama kali dalam hidup! Sgt eksited tau! Semoga aku dapat jawab dengan tenang & dipermudahkan. Buat kawan2 seperjuangan yang amek di UiTM, Semoga berjaya ye :D

Doakan saya utk exam kali ini..






Tiada ulasan: