Selasa, 11 Disember 2012

Hari Bermalasan :P


Saya dah tamat exam isnin 2 hari lepas. Yahooooo lega sangat dah abes exam ni :P tak perlu dah lepas ni lepas Incek husband p kerja, aku study. Kahhh Kahh


" Abg,leh tak lepas exam nanti ayg nak bermalas-malas tak nak buat keja apa2 dlm 2 hari? "
"2 hari aje? Ok, boleh aje. Ayg rehatlah, dah puas penat study kan"

~~~~~~~~~~~~

" Abg, jom p tengok wayang. Ayg dah buhsan dok umah " ~ xsampai 2 hari dah buhsan :p
" Ok jom. Ayg nak tengok cite ape? "

~~~~~~~~~~~~

" Pagi ni ayg nak nasi lemak tak? Abg p cari sat "
" Nakkkk. Ayg nak 2 bungkus tau :P " 

~saya dah lama xmakan nasi lemak. Dulu b4 exam, saya takut nak makan nasi lemak. Takut ngantuk, pastu tak leh study :P

Ni saya baru makan 1 bungkus. lagi satu ada kat bawah. Tamak sangat kan ko N. Hambekkk. HAHA

~~~~~~~~~~

dan saya sehingga harini sangatlah rasa puas sekali. Satu kerja pon tak buat. Masak ape semua, Incek husband kata makan luar je sbb saya nak bermalas-malasan kan. *masa b4 exam, even saya stress dengan study, saya tetap masak. Kali ini Incek husband kasi off. Eh macam kerja shift hour pulak. HAHA. 

esok hari bermalas-malas saya dah tamat. Haku request 2 hari je kan. Tau haritu amek seminggu. HAHAHA *overr*. tapi 2 hari pon, aku dah busan gilep T_____T

saya dah biasa dengan bz. Bila free macam ni, rasa tak produktif langsung.

Harini Incek Husband cuti lagi. Cuti dari hari isnin (teman saya p exam) semalam pulak kan cuti negeri selangor. Harini dia apply cuti lagi. Ni dia dok bz buat kerja dia, saya dok online dan bermalas-malasan. Bye sayang, ayg dah perlu study lagi, exam dah abes. HAHAHA *eksyen :P*


ok, saya nak p sidai baju sat sementara hari panas. sekarang ni trend hujan petang. Ingatkan esok baru nak basuh baju sempena hari malas2  tamat :P tapi aku rimas tengok baju kotor dah separuh bakul. Incek husband kata baru separuh dah rimas? Aiii mestilah, dekat Shah alam aku basuh baju hari2!


Nota Kaki : harini beybee genap 7 bulan dalam kandungan. Semoga membesar dengan sihat & sempurna ye sayang. lagi 2 bulan kita jumpa. Tak sabar nak jumpa! Beybee dah pandai kick2 seawal subuh hari. Nak kejut Bonda & Ayahanda ye :) Beybee bangun awal setengah jam dari alarm clock bonda la sayang! HAHA




Tiada ulasan: