Jumaat, 14 Disember 2012

Bila Aura Rajin Menjelma...


Semalam hari bermalasan saya tamat. Jadi, semalam bermulalah rutin harianku sebagai surirumah sepenuh masa :)


Menu semalam : Nasi Ayam

Incek Husband kata sedap!
dahlah 1st time cuba buat, terus menjadi nasi ayamku :)
semangat masak berkobar-kobar neh :P

menu harini : Kotiaw kungfu

harini tekak saya teringin kotiaw kungfu :)
Incek husband kata sedap gile!
Licin 1 pinggan  dia makan kottt
Alhamdulillah happy saya :)
ni pon first time masak kotiaw kungfu
makin berkobar-kobar pulak nak memasak
jangan separuh jalan sudah,
HAHAHA

*kotiaw kungfu ni feberat saya since degree :)


sebenarnya saya dah listkan ape nak dibuat cuti sem kali ini. Tapi tak terdaya & tak selincah dulu nak bergerak buat banyak kerja dalam satu masa. Perut makin memboyot membuatkan pergerakkan saya terbatas.

Sekarang ni, Buat sket2 dulu, tak pe, saya cuti until bulan 6 tahun depan kotttt. setengah tahun tu. Jadi, slow2 buat kerja sudah. HAHA

Ok, jumpa next entry. Saya mahu packing barang. Esok mahu bercuti ke Terengganu :) Selamat bercuti kalian (^.^)



3 ulasan:

Gadis berkata...

wahhh...sedapnyerrr...lapar plak rase nye ni..=)

nak resipi kueh tiaw kung fu tu boleh?

StrewberiManis =) berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
StrewberiManis =) berkata...

gadis :

nanti saya share dekat entry eh
macam panjang je nak taip dekat sini. Hehe