Jumaat, 26 Oktober 2012

Salam EidulAdha


Tahun ni tahun ke 2 kami beraya Eiduladha as husband & wife
last year baru beberapa hari kawen terus Raya Haji :)

Ni tahun lepas punya gambar. Inai merah lagi tu derrr :)

Tahun ni, raya belah mertua juga dahulu
lepas solat raya, makan2, baru balik rumah parents saya
alaaaa tak jauh pon, 5 minit je :)

surau rumah parents saya buat Qurban semalam (hari pertama raya)
tapi rumah parents in law saya buat ahad ni (esok)
maybe tak nak sepah2 sebab nak solat jumaat kan

tapi kan, dekat surau masa kami sampai, pukul 11 lebih dah clear
tinggal nak kemas2 & agih2kan daging
makanan utk dijamu pon dah siap dihidang :)
cepat gileee kot, padahal lembu 9 ekor
maybe ramai orang tolong plus nak kejar solat jumaat :)

saya tengok ayah saya tak la sesibuk tahun sudah
kalau tak, sandal, seluar, baju, kopiah mesti kena darah fresh lembu
balik2 rumah je, mesti 1 umah bau lembuuuuuuu. HAHAHA
*fyi, ayah saya yang sembelihkan lembu2 tu


mak mertua saya masak laksa johor, nasi impit & rendang ayam
malam tu saya tolong2 juga masak
best jugak masak2 gini, rasa suasana raya tu hidup okeh :)


kalau dekat rumah parents saya, kringggg kringgg je
pagi raya caterer anto juadah yang dipesan
kahhhh kahhhhh
mak kata dia dah tak larat nak masak banyak2 T_______T
setakat sikit2 tu boleh lagi
ni perut anak2 masing2 perut gorila kan, HAHAHA



P/s :
 1) Harini Anniversary kami yang pertama. Kejap lagi Incek husband nak bawak keluar. Harap2 ada special treat. HAHAHA

 2) Rumah mak mertua banyak gile buah. Kelabu mata aku tengok buah banyak2. Pehhhh memang nikmat gile telan buah. Beybee, mesti seronok dapat makan sekali! *______^
*Tak hirau dah ketupat & laksa johor. Janji dapat buah, HAHA



Tiada ulasan: