Jumaat, 5 Oktober 2012

Minum Petang



Sorry, tak de food presentation langsung.
Asal utk diri sendiri punya nak telan, tak de hal la :P

Lately saya perasan tekak saya lebih menjurus kepada roti2. 
Roti bakar itu MESTI :P
maka tercipta la garlic bread & butter bread di petang2 begini :P

Esok macam teringin nak buat sandwich telur pula
HAJAR, KITA DAH TERINGIN SANDWICH PULA! T_____T
gimana ni?? HAHAHA

Air susu tu dah jadik minuman WAJIB saya
ntah bila officialnya jadik WAJIB pon xtau la, HAHA :P

OK, jumpa next entry, saya nak sambung study
Kang bosan2 kang, keluarlah entry lain KAHH KAHH :P



3 ulasan:

Mimi Ariff berkata...

Susu tu dh jadi wajib since pregnant lah kan hihi

StrewberiManis =) berkata...

Mimi :

eh xjugak mie.
Tulang aku rapuh skrng ni
dan dinasihatkan minum susu banyak2
HAHAHA

mie, ape link blog ko?
aku xleh nak masuk pon?
invi ke hape?

Mimi Ariff berkata...

Aku xde blog skang ni Anne bila nak announce preggy ni xsabar dah ni