Khamis, 11 Oktober 2012

kahwin : Majlis Bertandang, 30.10.2011


Saya nak update Majlis Bertandang ni dah lama, tapi softcopy tak ada dekat saya. Ada kat Incek husband.Tapi ni ada gambar pon, tak banyak la. Tak pe eh, dari tak ada langsung kan? HAHAHA *Dushh

Ok, jom layan gambar yang ciput ni, HAHA

Bersiap di butik sbb kalau siap di rumah, macam mana kompang nak sambut kami?
Better siap di butik, then kompang sambut & berarak sama2 :)

Ohhhh Emm Geee. Saya lupa bawak bawal putih saya sendiri!
sudahnya kena pakai tudung sarung ni
T_____________T
dah macam tomoto muka aku
hargghhhh benci gile, hodoh gambar HAHA


tapi Incek Husband kata comel je saya pakai tudung sarung
dia lagi suka saya pakai tudung ni
banyak kot dia belikan tudung sarung utk saya
tapi saya pakai dekat rumah, nak keluar sidai kain dekat luar rumah
angin je mamat tu, HAHAHA


" Sayang, I love u sampai Syurga! :) "


kompang tak standby lagi, jadi tangkap gambar dulu :D
maleh nak kuar, panas. nanti make up cair :P




Bonda saya :)
Sebak lagi. Masa ni tutup mata sebab tak nak ayaQ mata kuar. HEHE

Ayahanda saya :D

mak mertua yang pandai masak :)

Abah mertua nampak garang tapi sporting je sebenarnya
saya je yang penakot. HAHA

Family kecil saya without Farith (adik lelaki)
masa ni, dia dah balik MRSM dia sbb ada class
sempat balik masa saya nikah & majlis resepsi je
thanks Peh sanggup balek :D

Wohottttt turun pelamin utk makan
lapaq dah ni. HAHAHA :D


Khusyuk abes baca doa. HAHA
Masa ni sumpah lapar gila
masa kenduri saya semalamnya, saya dapat makan sikit je
sebab sibok nak bergambar, pastu terus outdoor
gila lapaq sampai mengigil lutut, HAHA


Masa bersanding, saya sempat cuit Incek husband, mintak panadol
dia mintak Jira (adik ipar) bawakkan panadol
saya tibe2 pening masa atas pelamin
dah la baru nak bersanding, ko dah pening2 apehal? HAHA

saya syak semalam saya lambat makan, so perut dah masuk angin
jadi, no outdoor since saya pening kan, HOHO

Bergambar dipelamin ajelah jawabnya. HAHA
kalau perasan, muka saya dah start nampak letih, pucat

seminggu b4 nikah, saya bz dengan exam,so kurang rehat
masa kawen, jgn mimpilah ko nak rehat lebih2 kan
jadi, jadilah nasib macam ni, HAHA

After bersanding & tetamu dah pulang,
Mak mertua suruh tukar baju, rehat.

bila malam, badan pulak panas T_____T
esoknya dah la aku konvo :(
Dugaan betul :(


Aishhhhh budak2, sibok je kau eh, sampai ke bilik ko follow, HAHA
eh bilik ni, Incek husband yang hias sendiri
kretip kan? Aku? memang xlah, tangan keras. HAHAA

Ok, ni gambar terakhir sebelum tukar baju & tdo selama sejam!
syurga gila pening2 kepala dapat baringT___*
pucat kan muka ai? :(


sorry, gambar tak banyak. Ni je yang saya ada

Alhamdulillah, semua majlis(nikah, resepsi,bertandang) selamat semuanya :)
terima kasih kepada yang terlibat secara langsung & tak langsung :D
terima kasih juga kepada yang beri hadiah
belah Incek husband, saya dapat pat (4) blender!
HAHAHA, lucu je bila bukak2 hadiah, dapat blender lagi :)

TERIMA KASIH BANYAK2 kalian :)

Doakan semoga ikatan yang dibina ini sampai ke syurga
dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah :)




5 ulasan:

hAja berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
hAja berkata...

baju biru tudung putih ni n nmpak cantik dan tembam. hehehe

StrewberiManis =) berkata...

Haja :

Tudung sarung la ni spoil betul la haja
abes nampak muka N macam tomato!
Ahaaaa tetibe salahkan tudung pulak. HAHA

hAja berkata...

tomato pun tomato lah. n la tomato paling cute. hahahahaa!

StrewberiManis =) berkata...

haja :

hoitttt hape ni
mana ada n mcm tomatoooo
wakakaka

eh haja ada blog rupenya
aritu n sempat masuk tapi ni masuk balik, dah removed
kenapa removed?
ke blog pon hibernate utk final? HAHAH *dushhhh