Khamis, 4 Oktober 2012

Cop Mohor ;p


Sekarang dah boleh berlagak parking dekat tempat staff.
Puiiiii, HAHAHA

Dulu, kena parking tempat student je, ari2 kena daki bukit yang tinggi gila nak mampus tu. Sampai fakulti buleh basah ketiak plus mengah ok T___T

tapi dengan adanya "cop mohor" di dashboard, Pak Gard senyum2 je sambil angkat tangan dengan saya! Wehuuuuu :) *sekarang saya dengan pak Gard macam member! :D


"Cop mohor" keluaran polis bantuan UiTM :D



Tapi kan, aritu saya lupe nak letak dekat dashboard, pastu dengan berlagak terus masuk parking dekat tempat staff. Terus kena tiup wisel dengan Pak Gard!!! Sumpah maluuuuuu. Staff dalam kereta & student tengah jalan kaki terus pandang aku T____________T. 

Ape lagi, tunjuk cop mohor ni dekat Pak Gard, terus kena tegur, 
" Letak dekat dashboard once masuk UiTM"
 Ok Pak Gard, saya tak tau. baru pestime dapat Cop Mohor ni. HAHAHA
Tu yang nebes. saya ingat bila dah parking je baru pamerkan. HAHA

Sekarang parking saya ialah di belakang cafe fakulti. Jalan beberapa langkah, masuk cafe, beli breakfast terus naik lif masuk class. Ohh indahnya dunia ini :)

terima kasih Ya Allah permudahkan setiap urusanku
Terima kasih pihak fakulti kerana menyokong permohonan saya
terima kasih pihak polis bantuan uitm sebab meluluskan permohonan saya :)


ok, ada siapa2 nak tumpang saya lepas ni p class? tak yah korang daki bukit yang tinggi gila nak mampus tu. HAHA :) *mata pandang atas, tangan di bahu :P

Heidi, sem ni kita xleh nak jogging p class sebab ari2 jalan bape langkah je, pastu terus masuk cafe. Memang xleh nak kurus ah lepas ni :P




Tiada ulasan: