Ahad, 23 September 2012

Kahwin : Majlis Resepsi, 29.10.2011



Ohhh mari sambung entry kahwin sementara saya tengah free ni. Alang2 buka laptop, mari kita menyelam sampail lemasssss utk hupdate. Kahhh kahhh kahh ;p

Tapi, saya ada point nak highlightkan disini :

1) Entry penuh gila kot dengan gambar. Kalau tak larat nak tengok, buleh tutup sebelum anda muntah hijo. Kihhh Kihh

2) Again, saya edit gambar yg rotate, bila upload sini, xrotate pulak. Haku xtau la laptop ni gile ke atau haku yang buta IT. Tapi xkan xtau rotate gambar kot? *Dushhh HAHA

ok, mari mulakan.. Biarkan gambar bercerita :)....




Ape ke nama sticker pink lekat dekat mata tu eh? MUA saya kata dia beli di Indon. Kat Malaysia katanya xada. Wahhhh kelasss kau dapat pakai benda tu. Buatkan mata aiii cekci macam baby dol! :P



Again, saya mintak tak nak cukur kening. hanya kemaskan je :)
MUA saya lambat sampai. Jadi saya tiba di dewan lambat dari jangkaan :(

Sticker pink tu plus bulu mata pelesu buat mata saya berat sangat. Hujung2 gambar kang korang akan perasan saya xlarat nak angkat mata T_______T

Masih pakai tudung bawal kepunyaan saya walaupon butik provide tudung awning














Ok, dah siap. Mari bertolak ke dewan!
Eh ramai kata crown saya macam permaisuri raja. HAHAHA
crown tu pon berat gak. Butik kata ori punya, dia beli dekat Korea

Belt saya tu, belakang dia ada ribbon. Comel kan? HAHA

Berbincang siapa yang nak duduk belakang. HAHA. Patutnya pengantin duduk belakang. Sudahnya Incek Husband duduk depan. HAHAHA


Nasib tak nampak cacat sangat Incek husband duduk depan. Still boleh shoot gambar dari arah sisi. Malah lebih cun! :)

Betul2 kan baju before diarak masuk dewan
Ni bukan adegan korek hidung eh. HAHA. Hidung saya gatal. Kang garu, pudar pulak make up. Jadi, tenyeh2 light2 jela. HAHA

Kompang hanya dimainkan masa kami turun dari kereta sampai ke pintu dewan saja. Masa berarak dalam dewan, pakai tape selawat pula atas permintaan ayahanda saya :)













Tak larat angkat mata. KAhhh kahhh kahhh

Ayahanda saya :)

Bonda saya :)
Pastu lepas salam, hujan lagi.
Haishhhhh ingatkan masa kenduri tak nak nangis2 dah T______T

Abah mertua saya :)

Tengok tu, Eila (pengapit) dap2 ayaQ mata saya lepas salam dengan mak tadi
T_____T

Ibu mertua saya :)
masa ni sebak juga. Tapi cuba coverrrr :D













Makan beradap sambil Emcee saya tunjukkan slide dari awal perkenalan sehingga ke detik ini :)
Layar putih tu juga ditembak dengan live video masa saya berarak dalam dewan

Sesungguhnya bukan tak sudi nak makan. tapi tengah laparrrrrr gile kot. HAHAHA

tengok sticker pink tu, dia buat mata ai macam baby dol ok HAHAHA


kek sponsored by Aunty Tney. THANKS :)

Kek sponsored by caterer. THANKS :)
Bersiap utk potong kek pula

Ahhh tewas juga akhirnya bila kena pakai tudung awning
 sbb tudung pink saya tak matching
Saya nak terjatuh sebab terpijak kain. HAHAHA
Nampak tu Eila tolong pegang kain
Susah gila nak jalan kot T_____T

Kek coklat yang tengah tu menjadi perebutan. Tak faham aku T_____T

Crown utk gauun saya amek yg kecik molek je
besar2 gabak macam tak sesuai pula



Turun dari singgahsana utk beramah mesra dengan tetamu :)



lecturer masa degree pon datang. terharuuuuu T___*
Mak kata ramai juga lecturer saya datang
saya memang jemput cikgu2 dari sek rendah, sek men, lecturer2
tak sangka mereka sanggup datang
terima kasih wahai pendidikku!

Ni lecturer ACCA saya. Prof Dr Zubaidah.
tak tahu dia cakap ape dengan Incek Husband sampai 2-2 gelak besar tu. HEHE

baru2 ni selisih dengan Prof, siap tanya :


 "Dah ada isi belum? "
" Errrrr"
*gagap saya nak jawab tau. HAHAHA

Ayie, teman seperjuangan since matrik, degree & professional
Thanks sanggup datang & rushing ke kenduri aku
masa kenduri ni, date fakulti saya tengah konvo
dan saya konvo sehari selepas majlis bertandang
join budak enjin. HAHAHA

BFF. Thanks tolong saya buat persiapan ya :)

Keluarga kecilku :)

mak request nak duduk. baiklah mak, silakan :)

Mak & Abah mertua :)





Pakai selipar OP saya, HAHAHA
gerun ah lalu dekat jambatan tergantung ni. Goyang2 tuuu









Selesai ber-outdoor. Fushhhhhh lenguh juga pipi ni asek senyum seharian je, HAHAHA


Ok, done. 
Selesai sudah majlis resepsi dalam keadaan yang sederhana tapi meriah
Terima kasih kepada yang sudi hadir
Yang sudi bagi hadiah pon, terima kasih banyak
Lengkap juga perkakas dapur & elektrik saya, HAHA

Saya hanya upload gambar2 secara random je ye
nak upload semua, matikkk la den, HAHAHA

Alhamdulillah, makanan cukup, doorgift pon cukup.
Tu yang paling kami risau sebenarnya
Tapi andai ada mana2 kekurangan lain, datangnya dari kami sekeluarga sendiri

harap kalian doakan yang terbaik utk rumahtangga ni, semoga kekal hingga ke syurga
serta dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah :)


Ok, jumpa next entry, saya mau angkat kain dijemuran. HAHA



Tiada ulasan: