Jumaat, 23 Mac 2012

Kahwin : Pre review :)


Nah gambar kawen 3 keping dulu. Biar kasik panassssss orang kata. HAHA. Gila kedekut N neh. Sekeh kepala secara berjemaah baru tau. Kehh kehh kehh :P





InsyaAllah kalau ada masa, saya update cepat ye. Sebab next week saya ada test. Incek Husband xbagi punya saya ngadap internet kalau ada test. Saya ada pengawas ok. Hikkk Hikk Hikk


Tapi esok mahu berhoneymoon lagi. Horeyyyyyyyyyy :)
Saya cakap nak honeymoon sebab letih mengadap buku
Incek Husband iakan sahaja, lalu marilah kita bercuti esok :)

Tapi macam biasa, baju xkemas lagi.
Sekian Terima Kasih :P



3 ulasan:

anna_yuki berkata...

wslm..
akk, saya memang anak murid ustazah che supiah.. Insyallah, bila saya ke sekolah lagi, saya akan cuba dpatkan num ustazah.. tapi boleh saya tau, akk ni siapa ?

StrewberiManis =) berkata...

anna :

Akak dulu anak murid dia masa form 5 2005
pastu akak dapat tau dia pindah, tapi xtahu kemana pindahnya
nak tanya cikgu2 sekolah, ramai dah tukar sek & pencen
banyak yang cikgu baru
puas akak cr dia,
then akak jumpe link adik :)


xsangka pencarian berakhir
Harap2 dialah ustazah yg akak cari
takut salah orangggg
heeee :)

TQ so much ye dik :)

StrewberiManis =) berkata...

anna :

Akak dulu anak murid dia masa form 5 2005
pastu akak dapat tau dia pindah, tapi xtahu kemana pindahnya
nak tanya cikgu2 sekolah, ramai dah tukar sek & pencen
banyak yang cikgu baru
puas akak cr dia,
then akak jumpe link adik :)


xsangka pencarian berakhir
Harap2 dialah ustazah yg akak cari
takut salah orangggg
heeee :)

TQ so much ye dik :)