Rabu, 7 Mac 2012

08 March 2012



Terasa lama betul tak coretkan sesuatu di belog ini
perasaan nak conteng tu ada, tapi banyak perkara lain perlu didahulukan
yela, FULL TIME HOUSEWIFE & FULL TIME STUDENT
dulu pk diri sendiri je, but now kena pikir perut husband bersama (Eh?) :)



dulu kan, asal nak update je (idea melambak2 neh)
tapi terlupa laptop dah kena curik T______T
but now Incek Husband dah berikan saya satu netbook HP mini
TERIMA KASIH INCEK HUSBAND :)
*Ayang janji akan jaga elok2 :)
mmg mini & comel. Secomel saya
ok, sila JANGAN muntah
HAHAHA :P :P



ok since saya dekat library neh, malas nak update banyak2
nak settlekan exam entry form ACCA saya kejap
kang pukul 4-6pm saya ada class
then besok pulang ke pangkuan Husband
Heee :)





Nota Kaki :

2ari lepas saya masak spageti utk Incek Husband. 1 Periuk ok. Dia makan bertambah2. Gila berselera betul. *Aku pon happy tengok dia makan :)

Tapi Baru tadi ni dia sms nak pasta pula. Eh sejak bila tekak husband aku ni berunsurkan western? Dulu anti gila dengan masakan western :P

Bahiklah sayang, esok kita beli groceries bersama & ayg masakkan utk abg ye :)



4 ulasan:

Aeen berkata...

perut husband bersama ape anne??? :D

StrewberiManis =) berkata...

maksudnya jaga makan husband la
the meaning behind 2lines :)

Dulu time anak dara makan sekali 2 dah cukup
la ni kena fikir perut husband sama
breakfast, lunch, teatime & dinner

wow! aku jadi chef okeh! :)

Tanpa Nama berkata...

salam cik strawberimanis..

saya lepasan degree uitm exam jan 2012. baru daftar acca. tapi saya hanya dapat 8 paper exemption jer. so kene amik 6 paper la.. sebab dia kata dalam email tiada apa-apa paper dalam degree saya yg melayakkan saya mendapatkan exemption utk paper f7..camana nak wat ek..

claire berkata...

Please check email