Isnin, 16 Januari 2012

Rindu Moment Bersama



~ Rindu nak siap2kan Incek Husband

~ Rindu nak tengok Incek Husband bersiap ke office

~ Rindu nak buatkan Incek Husband breakfast

~ Rindu saat Incek Husband pergi & pulang dari kerja
*saya salam tangan dia & beliau akan kucup dahi saya. Auwwwww :p*

~ Rindu nak jadik suri rumah sepenuh masa lagi. Bila nak cuti sem neh? :P




Arghhhhh pendek kata setiap detik saya rindu perkara bersama kami lakukan!

T____________________T


:: Rindu dekat pemilik baju neh. HAHAHA :P ::


Cepatlah hari Khamis
Sebab hari Jumaat aku tak ada class
Kahhhhh Kahhhhh Kahhhh


Sayang, Jom p holidayyyy :)
Kita Honeymoon lagik :)
* Ntah berapa kali dah p honeymoon neh :P*




Nota Kaki :

Errr ramai suruh aku update life after kahwen ni secara kencang. Adoiiiiii tengokla nanti. Aku dah start sem la. Busy kotttt. Ni pon rasa macam nak tutup blog. Boleh? HAHAHA *Matik kena lempang dengan best friend aku, Cik Naimah kita, hikkk hikkk. Tumpang lalu Ain :P



1 ulasan:

naimahisemaail berkata...

anne!!janganla tutup blog neh tau1tau!hehe....nanti ak mai umah hang jgn lupe wat kueh sdap2 tau..hehe