Isnin, 9 Januari 2012

Geng Marhaban






Cuti sem baru2 ni saya join Mak p Marbahan

isi masa terluang la kononnya :p

Macam xpercaya sejak kawen ni aku join aktiviti mak2. HAHAHA

Dulu kemain malas :p





  • Dulu xsuka memasak, Sekarang, tetiap hari nak try menu baru :)


  • Dulu xsuka join marbahan, nampak mcm utk org berumur. Sekarang aku yang gila nak join :)




Haishhhh ini semua sebab dah kawen, aura kawen kononnya :P. Dah masuk kategori mak2. HEHE. Betulla kata org, sebelum kawen, gila babeng punya malas nak buat itu ini. Tapi after kawen, kita akan rela utk membuat sesuatu yang kita xsuka. Kannn Kannn Kannn. Ini namanya tekanan semulajadi HEHEHE





InsyaAllah saya akan terus mempelajari ilmu rumahtangga ini. Semoga ianya terus subur sesubur ikatan cinta kami. Ewwahhhh Kau neh N. HAHAHA





Ok, saya nak bersiap p class :)





Tiada ulasan: