Rabu, 4 Januari 2012

24 Tahun.



3 jan 2012, genap 24 tahun aku masih bernafas di bumi Allah ini


Alhamdulillah.. :)






Tapi tahun ini pertama kalinya aku menyambut sebagai isteri. Rasa lain gila ok. Malam 3 jan, Incek husband wish gila babeng punya lawak. Sumpah saya nak gelak bila ingat balik. Rugi xrekod detik peristiwa lucu tu. HAHAHA.



Hajat dihari ulang tahunku? Ehem2, mana buleh bagitau. Rahsiaaaaaaa HAHAHA *panggg doploh das :P Cuma saya berdoa dipanjangkan umur agar SEMPAT membalas jasa ibu bapa saya & terus menjadi isteri solehah buat suami tercinta :)



Tiada sambutan berunsurkan kek dihari lahirku sebab aku dah muak makan kek. Cuma aku mengidam (mengidam?) nak makan char koteaw special (Incek Husband kata sedap & terkenal area Gombak). Tapi hampa sebab kedainya tutup. Sampai sekarang aku masih teringin. HUHU




p/s :



1) terima kasih pada yang wish :)


2) Happy Birthday kepada diri sendirik. HAHAHA






4 ulasan:

Aeen berkata...

happy birthday hannah...semoga pjg umur n dimurah kan rezeki.......dan semoga dikurniakan cahaya mata...InsyaAllah....=D

♥S@R@♥ berkata...

happy belated birthday N..

seperti biasa ucapannya.. semoga panjang umo & murah rezeki (no idea..hehe)

StrewberiManis =) berkata...

aeen :

TQ Mummy to be aeen :)

StrewberiManis =) berkata...

Sara :

TQ kak

hikk hikkk tu macam dah jadik ucapan wajib masa birthday kan? :)