Jumaat, 23 Disember 2011

Kahwin : Sijil Nikah & Kad Pintar Nikah



Siang tadi kami ke Pejabat Agama Daerah

utk amek Sijil kahwin yang original

dan ke Shah Alam buat kad pintar (kad akuan nikah)







Sebenarnya dah sebulan siap

tapi masa tu saya tengah sibuk dengan exam ACCA

Incek Husband kata saya cuti sem nanti baru amek

then terus buat kad pintar

sebab masa amek Sijil tu,

kena ada pasangan utk sign

xbuleh ada salah sorang je utk amek sijil nikah







Haishhhhh dah sebulan lebih bernikah,

baru nak amek Sijil :P

Kata Incek husband, xpe amek lambat pon

sebab mana2 kami p,

guna sijil salinan sementara

*valid only for 3 months*






Memang saya dah plan nak amek sijil nikah & buat kad pintar cuti sem neh

sebab senang, tengah cuti kan. Freeeeee memanjanggg

HAHAHAHA







kau tengok, inai dah separuh baru nak amek Sijil

gile ahhh HAHAHAHA

tapi tadi, mana2 kami berjalan,

mesti ada orang pandang saya atas (tgn) bawah (kaki)

tengok inai kot?

mesti dia berkata, Ohhhh pengantin baru nehh

HAHAHAHA





:: Berlatar belakangkan holder carta organisasi yang kosong :P ::







masa nak buat kad pintar,

dia mintak gambar saiz passport tau

kebetulan Incek Husband bawak extra gambar

terus mintak gambar dia dekat saya

*gambar dia dalam handbeg saya*







" Ayang, mana gambar abang? "



" Abang nak buat apa? Kan dah bagi dekat kaunter tadi? "



"Abang nak letak dekat holder neh. Kosong semacam je. Baik abang isikan "



" blurghhhhhhhhh, cukup ke gambar abang bawak neh? HAHAHAHA "







Rupanya holder belakang gambar kami *rujuk gambar atas* kosong

tu yang dia beriya nak isi

HAHAHAHAHAHAHA







Adoiiiii suamiku, cuti sem ni betul2 buat saya happy

asek nak gelak je bila bersama tersayang

Terima Kasih YaAllah atas nikmat kasih sayangMu ini :)










Nota kaki :



Malam ni tdo sorang T____T. Xdapat nak solat Isyak & Subuh berjemaah dengan Incek husband :(






1 ulasan:

naimahisemaail berkata...

hehe kelakar ler korang neh sweet! anne..nak tgk gmbor kahwen yg dr bukan fotografer punye xde ke?