Sabtu, 5 November 2011

Demam


Doakan saya sihat seperti sedia kala
suara pon serak2 basah
bila terbatuk, macam nak tercabot anak tekak :(
*aku batuk teruk. Sampai merah2 muka & mengalir air mata



kadang kala kepala melayang
sampai saya cakap dengan Suami,
baca surah pendek2 je masa solat jemaah
xlarat nak berdiri lama2



gile lembik aku rasa demam kali ni
orang antibodi lemah memang gini,HUHU
malam2, Suami lapkan badan dengan tuala basah
suapkan ubat, picitkan kepala aku
bila batuk, urut2 belakang badanku
ohhhh besarnya pengorbanan seorang Suami T____*



InsyaAllah saya akan kembali dengan izinNya
doakan saya sihat & dapat teruskan kehidupan seperti biasa


*kenapa ntah demam tbe2 ni? Terkejut kot?



7 ulasan:

armouris berkata...

lagi info tentang demam di SIHAT SELALU - Cara Redakan Panas Demam Dengan Mudah

naimahisemaail berkata...

sian anne..semoga cepat sembuh k?jaga diri baik2..maybe demam terkejut bertukar status ne..hehe demam syukur..selamat hari raya aidiladha anne n suami... :)

naimahisemaail berkata...

sian anne..semoga cepat sembuh k..jaga diri baik2 tau..minum air masak n mkn ubat ikut time..ni demam bertukar status kot..hehe..selamat hr ry aidiladha utk anne dan suami..

SHaRKFiQ SSM berkata...

Untunglaa dh ada suami.. xpe, mungkin dugaan pertama kot..

tahniah to both of u.. May Allah bless your wedding and it last till hereafter.. Ameen..

StrewberiManis =) berkata...

armouris :

TQ for the info :)

StrewberiManis =) berkata...

naimah :

tulah, aku pon rasa demam sebab nak adapt dgn new environment
Alhamdulillah aku dah sihat, TQ atas pesanan

sayang & rindu ko!
* Hug ketat2 & xmo lepas T___T

StrewberiManis =) berkata...

shafiq :

tulah, maybe kot, hehehe
TQ atas doa kau
teruskan mendoakan kebahgiaan kami hingga ke syurga ye :)