Sabtu, 1 Oktober 2011

Stress Punya Pasal :P


" Ayie, aku stress la. Macam nak muntah dah ni tengok buku :( "


" Kita pon. Rasa xada mood je bila nak study. Padahal xngantuk blaaa blaaa " :P


" Aku nak tengok wayang ah. Nak alihkan mata dari buku kejap. Cari hiburan la kononnya. Ko nak ikot? "


" Nakkkkkk N. Bila ko nak p? Blaaaa Blaaa "


Terus tutup buku & bersiap ke Mid Valley:P
on the spot ko terus start enjin :P
KAHHH KAHHH KAHHH


:: Ayie, xpe kan aku crop muka aku? Tengok separuh badan saya dah la ye. Muka? Tunggu majlis kelak :P ::




Kalau x, Ayie nak p dengan BF dia, tapi BF dia balik kg
saya pula mmg TAK KAN dating dengan Incek Fauzy sehingga ke lafaz itu
jadi aku dating berdua dengan Ayie la jawabnya
HAHAHAHA




plan nak tengok movie Johny English
tapi dah sold out pula yang pukul 1 punya
ada pon pukul 4.30petang
xnak ah, pukul bape nak balik kang



jadi, bertukar la plan tengok cite katun 3D
sumpah best gila weiiiii
comel2 je The Smurfs ni
rasa nak bela seekor dua ke kan
HAHAHAHA :P




Ayie, thanks teman aku tengok movie :)
lepas ni kalau ko stress, jangan pendam
*ayie ni jenis pendam. Kena pandai korek rahsia dari dia*
bagitau aku, nescaya aku ajak ko tengok wayang :P



Rupanya Ayie dah plan nak ajak saya tengok movie
tapi takot nak ajak saya
katanya saya khusyuk study, takut nak ganggu



padahal aku PAKSA / BUAT2 study sebab tengok Ayie study ok je
xde pon stress macam aku
eloklah tu, 2 x 5 WAKAKAKA



Ayie, nasib baik aku offer ko tengok wayang :P
kalau x, sampai sudah 2-2 macam nak telan buku kan :P



b4 balik nak window shopping la kononnya
tapi hampehhhh
laju je sebat barang & terus bayar
KAHHH KAHHH KAHHH




Nota Kaki :

Dulu asal aku stress je, Mesti Incek Fauzy datang Shah Alam bawak aku jalan2. Alihkan mata dari buku sat. Now xleh la kan. Dalam tempoh "berpantang dari berjumpa". Uh, sabar2, lagi 24 hari ke lafaz ijab kabul. Lepas tu ko nak berkepit 24jam, lantak ko la N. HAHAHA



2 ulasan:

Hidayati Farhan berkata...

waaaa, tahniah awk. lagi 24 hari jeee. hehehe

nak kad awk bole? x malu kan kite? hehehe

StrewberiManis =) berkata...

yati :

thanks yati
*menahan deborrr. HAHAHA*

nanti kita pos kawen ye dear
dah bagi adress kan aritu :)