Jumaat, 21 Oktober 2011

Persiapan Kawin : Undangan ke Majlis Perkahwinanku



*sticky mode entry. Entry baru dibawah ye*




Saya dengan rendah diri ingin menjemput kalian semua termasuk kawan2 alam maya, silent readers n etc ke majlis perkahwinan saya yang di adakan pada 29.10.2011.



Bagi sesiapa mahukan kad kahwin, sila tinggalkan nama penuh & alamat terkini anda pada ruangan komen entry ini utk saya poskan kad kahwin. Tapi saya tak akan publish komen tersebut utk tujuan keselamatan :)



Tapi bagi sesiapa yang mahu datang hari nikah pon buleh. Kot2 kenduri tak leh datang ke kan :) Email saya ( hannahyusoff@gmail.com ) utk saya bagi alamat rumah sebab saya nikah di rumah. Kenduri di dewan. Jadi alamat rumah tak ada di kad kahwen. HEHEHE



Heahhhh hopefully can meet u all in the real world! :) Tak sabarnyaaaaa :D
Ayuhhh, jemput datang ye kalian. Jangan segan2! :D







Nota Kaki :

Haiyyyaaaaa xleh upload gambar kad kahwin la pulak! Xpe, later saya upload



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sayang..

saya nak pegi! saya nak pegi! :P


-eila yang da x de blog.. blog dipadam atas hak hak keselamatan.. ahahah!!!

StrewberiManis =) berkata...

Haippp Eila sayang,
kamu MEMANG kena p pon la!
sape nak jadik pengapit nanti
hahahaha


InsyaAllah n balik Gombak minggu ni
kalau sempat kita breakfast sama ye :)

StrewberiManis =) berkata...

The rest :


Thanks for droping ur address
kad kawen akan menyusul kemudian ye :)

yang lain2, cepat bagi adress
kita nak pos kad kawen ni
jangan segan2, anda dijemput ke majlis saya :)

♥S@R@♥ berkata...

NNNNNNNNNNN...

akk dah balik.rindunye kat dia..

hope bakal pengantin ni sihat je la ea..

thanks jemput ea..

akk rasa cam dah bg alamt kat n.. if tak dapat lg bg tau ek ;)