Rabu, 12 Oktober 2011

Persiapan Kawin : Kad Kawin 2



Ok Seperti yang dijanjikan,
saya nak review kad kawen pilihan saya :)





:: Bahagian depan Kad ::



:: Siap ada partition tu. Dah macam file dah. HAHAHA ::



:: Saje letak gambar sebab ruangan tu nampak kosong la pulak. Belakang jemputan belah perempuan ada peta lokasi belah Perempuan. Nampak sangat kosongnya kalau xletak gambar. Jadi letak jela. HAHAHA ::




:: Close up. Macam xcaye name aku yang tertera dekat kad tu :P ::



Siapa nak kad, sila tinggalkan nama penuh & alamat terkini ye
jangan risau, saya xkan publish komen tersebut :)


Ohhhh lagi 14 hari ke lafaz itu
Dupppp Dapppp Duppp Dapppp



Nota Kaki :


1) Sorry lama xupdate. Saya demam & kekangan masa


2) Malam tadi dinner dengan kawan lama. Dia kata saya NAMPAK KETARA KURUSNYA. HAYOOOOOOOOOOOOOOOOOO :P



4 ulasan:

anaztasias nora aira berkata...

tahniah dear, Barakallah, same date dgn kawan nora :((

cheQmOomOo berkata...

mendoakn y terbaik utk korg berdua :)

StrewberiManis =) berkata...

nora :

Thanks sayang :)
jemput datang ye :D

StrewberiManis =) berkata...

cheqmoomoo :

terima kasih atas doa
jemput datang ye dear :)