Ahad, 30 Oktober 2011

Persiapan kawin : Jemput Datang ke Kenduri Saya Ye :)



*Sticky post entry. Entry baru dekat bawah ye :) *


Sekali lagi saya wakilkan blog ini utk menjemput anda semua
saya insan biasa, takut ada tertinggal nama anda masa edarkan kad kawen
jemput datang ye kawan2 :)


Mohon maaf sekiranya tidak berkesempatan untuk menjemput dengan menghantar kad, telefon ataupun bertemu. Pada masa ini saya merujuk kepada apa yang saya ada seperti buku telefon, alamat email, list YM, FB dan juga apa yang masih dalam ingatan saya. Laman web ini adalah sebahagian daripada kaedah jemputan yang saya buat bagi mereka yang diluar capaian saya. Dengan ini saya wakilkan laman ini sebagai pengantara antara kita. Kepada yang mengenali diri ini, jemput hadir ya. ~ Pinjam ayat Incek Fauzy dekat Website kami :P








Koordinat GPS : 3.240011,101.699013


Kita bertemu 29 oct ni ye :)