Khamis, 20 Oktober 2011

Persiapan Kawin : Dugaan Seminggu Sebelum Majlis



1) Dah 2 minggu saya demam on off. Dah p klinik tapi Dr Kata xde apa2 T____________T


2) Incek Fauzy juga tengah demam. Langsung xkeluar suara. Sakit tekak katanya. Ya-Allah risaunya dia xbuleh nak lafazkan akad nanti T___________T


3) Petang semalam saya balik Gombak dan balik semula ke Shah Alam malam tadi jugak. Balik sebab amek Bank Draft. ACCA return balik Bank draft saya. (kawan2 yang lain pon kena return juga) Xtau apsal. Kena kumpulkan segera sebab UiTM akan re-post back *bank draft sebelum ni pon UiTM yang post.* Sampai2 Shah Alam dah tengah malam. Makan ubat terus pengsan sampai pagi tadi. Nasib baik xleh solat. Dapat bangun lambat sejam HUHU. Masa tengah drive pon saya dah melayang. Pening weiiiiiii


4) Baju sanding saya terpaksa tukar sebab xde saiz. Ingatkan dah fitting, ok, ngam la tu, tapi still nampak meleret. Haishhhhh beginilah ye jadi orang renek. HAHAHA. Jadi terpaksa tukar baju lain. Tapi masih lagi kaler Gold seperti kaler tema yang dirancang. Cuma tone kaler Gold je lain :)


5) Dek kerana saya tukar baju sanding yang lain, baju pengapit perempuan yang saya belikan pon, Eila xdapat nak pakai. Sebab tone kaler kami sama. Nanti tenggelam la pengantin kan. HAHAHA. Eila, amek jela baju tu. Buat baju utk tunang nanti ye. HEHEHE.


6) Saya balik Gombak malam nikah. Sebab ari rabu depan nak amek jubah konvo. Petang pula ade appointment SPA. Abes buat SPA baru pecut balik Gombak.



Dah, tu je yang saya ingat setakat ni. Sebenarnya banyak lagi, tapi malas nak fikir. Banyak benda yang lebih penting harus diberi perhatian.




Kawan2, doakan kami sihat & dipermudahkan segalanya *_____T


* lagi 6 hari ke lafaz itu.....*



1 ulasan:

SHaRKFiQ SSM berkata...

tahniah..
untungla, hari sanding ngan konvo sama~
bleh balik awal..hehehe


btw, barakallahulakum walana~