Sabtu, 15 Oktober 2011

Persiapan kawin : 11 Hari ke Lafaz Itu


Malam tadi ada perbincangan bersama jiran tetangga
berkenaan kenduri saya kelak
lagi 11 hari ok
fuiyoooo terus rasa berdebar weiiii
HAHAHAHA




:: tertonggeng2 aku bukak carpet besar pagi tu. HAHAHA ::


Pak Haji telah meng-assign-kan tugas kepada muslimin & muslimat
Terasa hutang budi dekat mereka
terima kasih makcik pakcik :)


:: Kasut sape la tu. HAHAHA :P ::


Lepas perbincangan mestilah ada makan2 sikit kan
semua tu aku masak yeee
ok, aku tipu, HAHAHAHA :P


:: Rumah sebelah pula memang penuh dengan doorgift ::


Huda ajak kawan2 dia tolong lipatkan kotak doorgift
kan sekarang PMR dah abes
budak2 tu datang tolong buat persiapan
syiokkkkk ah budak2 tu, tolong saje2 je
tapi dapat upah & makan minum diberi sekali
camtu aku pon nak ah
HAHAHAHAHAH



Malam tadi budak2 ni tido rumah saya
tdo di bilik pengantin ok
nasib baik set perabot baru sampai petang tadi
HAHAHAHAHA



diaorg eksited nak menolong katanya
siap tanya saya bila nak masukkan candy dalam bekas
bagos2, aku xperlu risau pasal doorgift dah
sebab banyak tangan yang sudi menolong :)


:: Besau betul cincin tu Kak Nur. HEHE ::


then ke butik pengantin discuss dekorasi pelamin, bilik pengantin
pastu terus bayar outstanding balance
lega sket banyak vendor dah bayar full amount :)
tapi yang sakitnya duit mengalir macam air terjun ahhh
HAHAHAHAHA



Oh ye saya mintak extra make up utk outdoor nanti
means b4 or after acara potong kek, saya akan solat zohor dulu
then baru make up lain utk outdoor
sakit sikit la kena add utk kos make up pula
sebab dalam pakej hanya provide make up bersanding 1x je



xpelah, rela invest kos make up daripada melepas pahala solat zuhur
yela hari kenduri nanti sure sibuk
tambah pula saya buat di dewan
pukul 12.30 dah berarak
jadi saya xnak qada` solat semata2 sayangkan make up
lebih SAYANGKAN fadhilat solat zohor :)
kesian Incek Fauzy awal2 dah kena tanggung dosaku HUHU



Eh ex B2B, korang solat zohor aritu macamana?
siapa yang kg jauh tu, boleh jamak
xde masalah pon
saya ni stakat Gombak je, mileage pon xsampai 2 marhalah
memang xleh Jamak la kan, HEHE



bagi yang period pon best la korang eh
sah2 memang xleh solat kan
Heeeee

Ex B2B, share la pengalaman korang solat zohor :)





3 ulasan:

iedchan berkata...

Wahh mesti tak sabar kan. Moga berjaya ye heeh

StrewberiManis =) berkata...

iedchan :

bukan xsabar tapi Kita berdebar tau!
HAHAHAHA

Rilla berkata...

Dear, if menguruskan kenduri, kita boleh jamak la as pengantin. Cuba Google pasal ni.