Isnin, 12 September 2011

Terima Kasih Ayah :)



Ingat x entry ni? LINK

saya dah berjaya mendapatkannye
cuma pelempang jela xdapat kan
HAHAHAHAHA
kain ela utk baju konvo hujung minggu ni baru nak cari
the rest dah dapat :)
terima kasih Ayah :)



Isnin lepas saya xde class
gigih google mana2 spa di sekitar Shah Alam ni
dah dapat, terus call nak buat massage
badan gile letih kooooo
memang nak diurut sangattttt


:: AIRELLYN BEAUTY STUDIO ::


Nasib baik on that day xde orang yang buat appoitment
so free la kan
heh, best2 :P
dia urut pon, perghhhhhhh best sangat
sedar2 dah cukup sejam treatment
rasa macam nak lagiiiiii je :P
saya terbelahak sampai harini tau!
which is dah seminggu buat treatment
badan penat sebab banyak angin rupenya
HAHAHAHA



after treatment, badan rasa ringan & bertenaga
sebab angin semua dah keluar kan
pastu urat2 pon dah duduk di tempat masing2
errr ntah pape la cik stoberi punye penerangan nih?
HAHAHAHA



Memang bagus gile buat treatment spa dekat AIRELLYN ni
saya berani jamin anda akan puas hati!
harga pon ok, not bad
masa saya buat massage tu, tengah ada promotion
sejam = RM 48



:: Sebelum treatment disajikan dengan Green Tea & Kuih Raya ::


Pakej SPA utk kawin nanti pon saya amek disini
sebab dah jatuh cinta dengan treatment dia!
HAHAHAHAA

tu later saya buat entry lain ye :)


for those yang nak details SPA ni,
bagitau eh
area shah Alam jugak
sangat murah & berpuas ati :)




p/s : Alhamdulillah semalam selesai gnti puasa. Harini puasa sunat 6 pula. Harap2 sempat sebelum berakhirnya Syawal :)




4 ulasan:

Gadis berkata...

mmg best kalau dapat pegi spa..

relax..=)

StrewberiManis =) berkata...

gadis :

kan kannnn
bestt kannnn
sampai tertido-tido :P

AIRELLYN BEAUTY STUDIO berkata...

http://www.facebook.com/pages/AIRELLYN-BEAUTY-STUDIO/272290318699

tq about ur feedback hanna, x sangka u isi dlm blog ni, x tau pn.. senyap2 dh ambik gambar n siap ada story lg. hehe.. tq so much hope jumpa lg ya..;)

StrewberiManis =) berkata...

Airellyn Beauty Studio :

Akak, segannnnnya Hannah akak jumpa blog ni
HAHAHA

btw tq utk treatment yang sangat bagus & berbaloi!
lepas ni harus ke sana lagi
dekat memang dah dekat kan :P


ok, see u on next appointment
should be on 26th oct :)