Sabtu, 24 September 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU AEEN & JOE. Dan Aku Menjadi Bidan Terjun Mereka :)


ini kejadian siang tadi
aku menjadi bidan terjun
utk membawa pengantin ke dewan
gilaaaaa la, last min punya keputusan :)



tapi yg kelakaunya,
bakal pengantin membawa pengantin ke dewan
camno tu??
HAHAHAHA
xpe, aura ko aeen dapatlah aku resap sket :P


:: Aeen tengah bersiap di rumah. Sila abaikan handbeg saya bawah tu ye :P ::



:: nilah si pengantin yang bakal pengantin (aku la tu :P) bawa ke dewan :P ::



:: Eh patutnya gambar ni dulu. Ahh biarlah :P. OK ni dah bersiap. Bersedia utk ke dewan pula :) ::



:: Bersama pengapit. Ko nerves ye peja? :p ::





TAHNIAH & SELAMAT PENGANTIN BARU AEEN & JOE

semoga cinta suci ini kekal hinggal ke syurga :)




ok sekarang aeen dah lepas,
bermakna hari bahagiaku makin dekat
sekarang aku pula yang nerves
T______________T






Nota Kaki :

1) Gambar kami bersama aeen di pelamin & meja beradap ada dekat camera member yang lain :)

2) Banyak jumpa kawan2 sekolah masa ni, apa lagi, aku sibok mengedar kad kawen lah! HAHAHA :P



3 ulasan:

NOIN berkata...

sedihnye tak dpt pegi. kalau tak mesti dapat jumpa kwan2 lama kan. ko kawen bila hannah?
harap2 aku dapat pegi.

StrewberiManis =) berkata...

NOIN :

ko kat uum ke?
balik la wehhh
sesekali melawat Gombak nih
hahaha

aku dah pos kad kawen
hopefully ko leh datang yer :)

Aeen berkata...

uit anne..aku baru bace entry ni...haish..ketinggalan betul aku ni...smp da nk ade anak baru perasan entry yg ko buat ni...hahaahah...eniwey tanks a lot anne....jasa mu akn tetap ku kenang..hahahaah