Selasa, 13 September 2011

Persiapan kawin : Pakej SPA


Rentetan entry bawah ni,
after buat massage, saya terus booked pakej spa
sebab rasa macam xsempat je nak buat dekat Gombak
abes buat treatment nanti,
terus pecut balik Gombak
bersedia utk malam berinai pula :)





saya amek "pakej pengantin"
ada 7 treatment
percuma 2 treatment
yang percuma tu, saya pilih
nak amek facial & waxing
HAHAHAHA




7-7 treatment ialah :

1) Sea salt whitening scrub
2) Detox Sauna & Ginger Herbs
3) Full body mask
4) Jacuzi
5) Massage
6) Hot stone massage
7) Pedicure & Medicure




xsabar nak manjakan diri di spa
sebab saya rasa perluuuuuu sangat
minggu nak kawen nanti,
saya tengah trial exam tau
dah tentu badan letih xcukup tdo, mata macam panda n etc
tengah penat2 terus buat treatment yg relax,
rasa macam, perghhhhhhh sumpah heaven! :P
so memang perlu spa utk nampak lebih cergas & berseri ye :)



oh ye, harga spa ni, saya dapat 15 % diskaun sebab student lagik
HAHAHAH seronok gila jadi student
buleh enjoy more benefits! :)



lepas tolak diskaun, total amount is RM 377
which is saya rasa murah dengan 7 treatment berserta 2 treatment percuma!
kalau kira betul2, satu treatment jatuh RM 54
mana nak dapat 1 treatment RM 54 weiiiiii
sangat berbaloiii


saya booked buat treatment 26.10.2011 pukul 12pm
sebab pagi tu saya ade paper trial!
tu pon mintak sit awal sebab nak kawen
mujur ketua program bagi
HEHEHE :P



eh budak ACCA UiTM jangan carik aku mintak soklan bocor tau
aku dah balik Gombak
cuti kawen
HAHAHAHAHA




3 ulasan:

NurIzza berkata...

hahahhah bila nak kawen nyer ??

StrewberiManis =) berkata...

nurizza :

bulan depan dear :)

NurIzza berkata...

jgn luper kad kawen.. huhu...