Jumaat, 16 September 2011

Merisik Setahun yang Lalu :)



Sekejap betul masa berlalu
tarikh harini pada tahun lepas,
saya dirisik oleh keluarga Incek Fauzy
rasa macam tak percaya hubungan kami sudah ke tahap ini
teringat dulu2 masih mentah utk bercinta
maklumlah, bercinta di zaman sekolah :P



tempoh risik nak ke bertunang xlama
3 bulan lebih gitu
risik 16.09.10
tunang 01.01.11
:)

OK, mari kita flash back peristiwa setahun yang lalu :)


:: montel2 jariku ni ek. HAHAHA ::


:: Ketibaan keluarga Incek Fauzy. Xramai yang ikot. Hanya 2 kereta. ::

Capture dari tingkap bilik mak ayah nih. Maklumlah kena duduk atas dalam bilik sampai perbincangan selesai. Kejap2 aku bertenggek dekat tangga (tetamu xnampak la) sebab nak dengar perbincangan. Dalam masa yang sama cuak gila babeng dol. Sambil tu terdetik bila ayah nak panggil aku turun nih? HAHAHA :P



:: Tu dia, siap datang bawak hamper! Kami? xde bagi apa2 pon. Jamu kuih raya (mmg tengah raya masa ni) & bihun sup je. HEHE :P ::



:: Bakal mak mertua yang sangat pandai memasak. Xsabar nak berguru :) ::


:: Perbincangan oleh kedua belah pihak :) ::



:: Incek Fauzy buhsan. Nampak tu dia tengah engaged. Dia call saya. Saya masa ni dekat tingkap bilik mak ayah ni. Tengok je dia dari atas. Tapi dia xtau pon. Saya xnak bagitau. HAHAHA. Incek Fauzy kata dia xtau nak buat apa. Nak masuk sah2 la xbuleh kan :P. Dia siap balik dulu la, baring2, jalan2 la. maklumlah rumah kami kan dekat :P. Memang lama betul perbincangan ::





:: Xlama lepas tu mak ayah panggil Incek Fauzy masuk utk makan. pastu borak2 kejap, rombongan minta diri utk pulang :) ::



Text Color

:: yes, aku dapat hamper. Ko ada? *sambil kembang2 kan idong* HAHAHA burok betul perangai :P ::



16.09.10, saya bergelar risikkan orang :P


**********************


Ok mahu bersiap nak fitting baju utk majlis bertandang
heh arini saya & Incek Fauzy masing2 busy buat persiapan
bahang perkahwinan makin terasa!! :D
Ya-Allah semoga dipermudahkan segalanya :D







2 ulasan:

reloading berkata...

eeehh...
tgk dr atas jer ker???
hahaha

StrewberiManis =) berkata...

reloading :

Sebab nak turun bawah mmg xleh la kan
HAHAHA