Sabtu, 17 September 2011

Hari Sabtu, Harini Memenatkan T____T


1) Ke Selayang, edar kad kawen.


:: Pak Haji punya style kalau menulis atau makan, mesti buka spec mata :) ::


2) kenduri kawen di Selayang.


:: Awal kot kami sampai kenduri ni. Ngam2 pukul 12 baru melangkah masuk. Memang datang awal sebab banyak lagi tempat nak menyinggah :) ::


3) Singgah rumah kawan ayah, sambung edar kad kawen.


:: Baby comel berusia 5 hari. Pipi lembut macam aku (?) kahhh kahh kahhh ::



:: 2nd baby. Comel gila. Mak dia muda oh. umur 28tahun, anak dah 3. Yang sulung 5 tahun ::


kawan ayah ni dapat anak sedara 2 sekali gus
pehhh bes gila ada baby nih :)



4) Ke Rawang. Kenduri Kak Aimi :)



gambar pengantin lupa nak capture.
HAHAHA
nih gambar semalam
masa beli hadiah dekat JJ
saya bagi iron je
nak bagi pinggan mangkuk bagai
mesti dah ramai yang bagi kan :)

:: Kak Aimi & Suami. Eh Kak Aimi, N curik gambar nih dekat FB akak sebab nampak comel la korang. Lentok kepala tu macam lebih kurang sama je :) Mintak izin ye curik gambar nih. HEHEHE ::


Kak Aimi, tahniah & Selamat Pengantin Baru
semoga kekal hingga ke akhir hayat :)



hujung bulan ni kak Aimi balik German
maybe xsempat datang wedding saya
uhukkk uhukkk


5) Ke rumah kawan ayah. Sambung edar kad kawen lagi :P



:: Aloo bangla comel perut (?) HEHE :P ::


:: Pak Haji tersandar kepenatan sebab jammed teruk dekat rawang, sangkut dekat sejam! ::



Pakcik Jasni ni sempoi gila
aritu masa tengah outdoor gambar tunang,
dia ternampak saya
pelik jugak la macamana dia buleh perasan
satu, jarak jauh. saya di dalam taman, dia lalu di jalan tepi taman
dua, dah makeup bagai, mesti lain kan


pastu terus call ayah saya


" Sop, arini anak kau bertunang ke? Aku nampak anak kau nih "

ayah? glurpppp jela
HAHAHAHA
sebab ayah xajak dia

yela masa tunang hanya kawan2 saya, jiran terdekat & sedara2 je jemput
kawan2 mak ayah tunggu kenduri esok :P



6) Open house Puan Namiyah.

Nih xde gambar sebab saya malas nak capture, sampai pon dah lewat kan sebab sangkut jammed dekat Rawang nunn. Eh dekat rumah ni, saya jumpa Mak Azrin. Gigih saya kejar mak dia nak mintak no fon Azrin! Lantak la orang kata apahal minah ni nak tahan orang balik? Dia bukan tuan rumah pon. HAHA. Saya ni kalau nak sesuatu, saya akan usaha sampai dapat lantak la orang nak kata apa. HAHAHA. Azrin ni kawan lama saya masa sek rendah. baru2 ni saya ada try call no dia sebab nak mintak alamat nak edar kad kawen. Tapi xdapat dihubungi. Maybe dah tukar no kot. Tu yang gigih kejar mak dia! :)


Azrin pon tengah menghitung hari. InsyaAllah bulan 12 ni bergelar suami orang. Tahniah Azrin. dalam diam eh ko!


InsyaAllah aku datang kenduri belah ko kang. Belah perempuan xdapat datang sebab aku tengah exam :)

Azrin, aku tunggu hadiah kawen peti sejuk dari koooooooooooooooooooooo. HAHAHAHA :P


7) Finally, ke rumah Peja :)


:: Amek ko, ber-canopy tuuuu :) ::


kat sini saya jumpa ramai kawan sekolah menengah
kalau bawak turun kad kawen, buleh terus bagi
tapi kad tinggal dalam kereta
sebab x expect pon akan jumpa kawan2 lama
kami sampai pon dah nak maghrib
so budget kami ni kira orang last2 yang datang la
HAHAHA



tapi xpe, saya amek no fon dorang
nanti text mintak adress je :)


:: Open house style catering. Faham? HEHEHE :P ::


masa salam2 dekat kawan sekolah
diorang teruja tengok saya dah kurus
siap raba2 nak rasa kenipisan lemak aku
siotttttt gila, amek kesempatan eh
HAHAHAHA


mimie, aku reply sms ko jap lagi eh
ko mintak tips kurus aku kan tadi
hehehe :)



ohh ye makanan dia sumpah sedap gila
tapi xdapat nak rasa semua makanan
perut nak meletoppp dol
6 rumah dah kami menyinggah
HAHAHAHA



Peja, parents aku kata confirm amek parents ko as caterer wedding aku nanti
xyah food test
depa dah cukup puas hati!
ko nampak x dorang betul2 percayakan parents ko?
HAHAHAHA



dan lepas magrib tadi saya terus tumbanggggggg
HAHAHAHA
nih baru bangun



ok babai, nak turun dapo bancuh nescape

N, ko nak study ke?
siap nescape bagai kan
Kahhh kahhh kahhhh



xla, aku nak tulis jemputan dekat kad kawen ni
semalam pukul 3pagi saya tdo sebab tulis jemputan kawan2 saya
penat tapi enjoy! :)



siang kang nak ke Jalan TAR
teman mak beli tudung & kelengkapan kawen yang lain :)



eh banyak pulak aku membebel entry kali ni
HAHAHAHA,




4 ulasan:

shiqin ghazali berkata...

oo sy nak pegi...

Eazy Izzuddin berkata...

busy betul ni....
=D


JOm join contestku =D : Contest Annouced! Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

StrewberiManis =) berkata...

shiqin :

nak p mana? hehe :P

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

mmg buzy gilak dah ni
HAHAHA

InsyaAllah kalau berkesempatan saya join contest kamu eh
thanks for invitation :)