Sabtu, 20 Ogos 2011

Terima Kasih Akmal :)

rentetan entri di bawah ini,
saya telah meng-SMS Akmal
kot2 dia buleh tolong bagi cadangan ke hape kan
:)


:: Inilah Akmal. Fewittttttt hidung mancung tu. Tapi sorry, not available. HAHAHA ::



Thanks marl for the great opinion
xterlintas di fikiranku nak buat camtu
otak ko memang hebatttttttttt la :)


:: Seorang sahabat yg sporting. AMAT bencikan pink. Tapi di hari pertunanganku, beliau sanggup beli T-Shirt pink yg baru. T-shirt pink yg pertama tu dibelinya. Gilaaa sporting. Thanks Marl! :) ::



Aku doakan planning ko menjadi
dan aku mahu ko sentiasa di sisi aku di hari kejadian
WAJIBBBBBBB!
sebelah kanan aku is Eila (my pengapit)
dan sebelah kiri aku ialah ko :)
*arahan ni marl :P



BTW thanks marl :)
malam ni aku buleh tdo dengan lena :D


Jumpa esok kita iftar bersama Eila, mira & errr siapa lagi eh?
BHAHAHAHAHAH



ok bai, nak tdo dengan lena

tdo tanpa ayaQ mata :)

kehhh kehhh :P

amboi berlagak naaa

lempang nak? :P



- strewberimanis
- 2 am
- 21. 08. 2011



4 ulasan:

Eazy Izzuddin berkata...

aaaa..
nak kawin dah ke?
:P

Hidayati Farhan berkata...

beshnya bestfren lelaki awk yg sporting. me? x merasa dah ade Bestfren lelaki. haha, sume dah jd kwn biasa2 jek :)))

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

A'a, InsyaAllah, hehe :)

StrewberiManis =) berkata...

yaty :

xpe yaty, kawan biase2 pon kawan jugak
dari xde langsung kan
lagi parah
HEHE ;p