Jumaat, 26 Ogos 2011

Saya Perlukan...

  • Bateri laptop yang baru. Bateri lama dah terpecah 2. Hebat bukan cik stoberi? HAHA

  • Kain ela bercorakkan batik utk di guna pakai ketika konvo kelak <-jeling2 manja & kenyit mata dekat Incek Fauzy :P

  • Sandal baru. Sandal saya baru putus semalam. berderet kotak kasut kau dekat bonet kereta pon nak beli yang baru? Tak faham betul budak ni :P

  • Pakej SPA yang buleh urut2 badan ni. Agar lepas keluar je SPA, buleh study dengan aman. Xde masalah sakit belakang <- alasannnn :P

  • Jeans & Tshirt baru. Sebab yang lama semua dah gelebeh2. Saya xsuka pakai jeans with belt. Seksa peruttttt ok

  • Rehat secukupnya. Walaupon saya tau balik cuti ni terlebih-lebih rehat, tapi saya nak gak utilized kan masa cuti ini sebaik mungkin. Sebab naik cuti ni saya sibuk dengan class & trial exam. Most probably saya amek trial awal dari student ACCA UiTM yang lain. Ahhh later saya explain ye :)

  • Last sekali aku rasa aku BAKAL KENA PELEMPANG. HAHAHA. Banyak songeh sangat kan. Nak itu, nak ini. LEMPANG NAK? HAHAHA


Dahh saya nak turun dapo makan eskem vanila. Esok nak p JJ cari sandal. HAHAHA. If ayah bagi extra money, buleh beli jeans & T-Shirt :) Ehem2 :D *Ada bakal dapat pelempang ni kangggggg. HAHAHAHA




Nota Kaki :

Aku xrecover sepenuhnya lagi. Tapi sedang belajar utk menerima kenyataan. Thanks for those yang concern. Sayangggggg korang *hugsssss* Lappp ayaQ mata & hingus sebab terharu, HAHAHA



6 ulasan:

erin moshimoshi berkata...

jom exchange link

Eazy Izzuddin berkata...

hope dapat apa yg anda perlukan
hik2
xD

Eazy Izzuddin berkata...

hope dapat apa yg anda perlukan
hik2
xD

StrewberiManis =) berkata...

Erin :

Jom! Ahahhh :)

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

Aminnnn hekk hekkk :)

fatin reen berkata...

dgr cite N da krus gler..jelesh..huhu..
nak tips..haha..