Ahad, 28 Ogos 2011

Salam Eidulfitri


Salam Eidulfitri
Maaf andai sepanjang tahun ini saya ada:

terkasar bahasa,
terlepas cakap,
membuat hati anda terguris,
atau seangkatan dengannya

mohon ampun dari hujung rambut ke hujung kaki ye :)





:: Kad rayaku yang pertama dan yang terakhir kot? HAHA :P ::



kepada yang balik kampung, drive safely
saya doakan perjalanan anda selamat pergi dan pulang



dan kepada yang tak balik kampung,
GIVE ME FIVE BEBEHHHH
HAHAHAHA



tak2, saya balik kampung juga, HAHA
cuma after solat sunat raya baru bertolak
tahun ni, seperti tahun2 lepas
balik utara dan selatan :)
kalau blog ini sunyi, faham2 la ye :D




:: Thanks Mira utk kad raya yang pertama dan terakhir ini. HAHAHA ::
Tang ucapan bawah tu yang xtahan. "X LAMA LAGI JADI PUAN HANNAH "
HAHAHA :D




kalau terserempak dengan saya dekat RnR ke, open house ke
tegur2 la yeh
kalau saya buat2 xingat tu,
sekehhhhhhh je kepala ni
banyak sangat minum SUP SEMUT
HAHAHAHA


:: Mira, pagi raya nanti N sms ucapan raya je eh? Tunggu tau. Sebab kedai semua dah tutup. Xsempat beli kad raya (alasann). HAHAHA ::


Again,
SALAM EIDULFITRI
MOHON AMPUN DAN MAAF ZAHIR BATIN :)


Ikhlas,

- strewberimanis
- Mon
- 4.30am



Nota Kaki :

Sayu je malam tadi malam terakhir terawih. Nak menitis air mata ini sewaktu imam memberikan salam terakhir. Ku doakan ku panjang umur agar dipertemukan dengan Bulan Ramadhan tahun berikutnya. Aminnnn T____T




2 ulasan:

Aeen berkata...

selamat hari raya anne....mohon ampun dan maaf sekiranye ade tkasar bahase...huhuu..:D

StrewberiManis =) berkata...

Aeen :

ok sayang
Aku pon mintak maaf zahir batin
terlebih terkurang, mintak halal ye :)