Jumaat, 19 Ogos 2011

Nota Cinta Dari Ayie :P



Semalam after sahur, saya terus mandi
pastu dapat surat ini atas meja study :P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



:: Ini tisu ok. Bukan kertas. HAHAHAHA ::


~N, Kita x mampu bertahan. Sori asek sshkn ko je, huhu. klu ko xtdo kan, boleh x gerak kita sblum or spls ko smyg subuh. mn2 yg ko snang la. Kte xkesah. Thanx N~




ni gara2 kami ada test before balik cuti
balik terawih dalam pukul 10 pm
pastu terus tdo sampai pkul 12 am
then stay la sampai ke pagi
study sampai lebammmmm
BHAHAHAHAHA



2hari lepas saya, ayie & hawe sahur dekat Mekdi sek 3
macam biasa, bangun tdo pukul 12 am,
*balik terawih terus tdo. letihhhhhhh kooo*
pastu study sket, nguap banyak, HAHAHAHA
pukul 3.30pagi start enjin p Mekdi
ohhhh ramai juga dekat Mekdi ek ;p



:: Ni senyum lapar ke senyum dapat keluar dari "kepompong" buku? :P ::


:: Set saya. Ni sahur ke mencekik ni? HAHAHAHA. Selama 15 hari puasa di Shah Alam, ni sahur PALING mahallll. BHAHAHAHA ::




Now saya ada di Gombak
cuti until 4 sept


kawan2 di Gombak
jom berbuka sama2 :)
aritu saya kat Shah Alam,
jenuh sms & call ajak berbuka kannnn


menangis hati ni ko tauuuuuu
sebab xdapat balik Gombak
kena amek test dulu
huuhuuuuuu



Nota Kaki :

Bila ntah nak start buat ape yg saya plan cuti ni

sungguh malas utk buat benda yang saya xsukaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(





Tiada ulasan: