Selasa, 16 Ogos 2011

Kembali :)


terasa lama betul tak coret sesuatu di sini
pehhhh *kesat2 dahi kejap :P



lately internet dekat rumah sewa ni xbuleh nak connet
jenuh call TM explain benda yang sama
xpelah xde tenet buat "sementara" waktu
kalau x, nak online je memanjang
xde nye nak study
HAHAHAHA



tapi sekarang dah ok la
heiiiii register tenet under nama aku
harus aku bising2 kalau xdapat nak connect
BHAHAHAHA :P



lusa saya akan pulang ke Gombak
cuti midterm 2 weeks
macam2 saya nak buat cuti ni
siap buat check list okehh :P
dok "HOLD" je sampai tunggu masa cuti
harap2 semuanya berjalan seperti yang dirancang
andai nasib xmenyelebahi saya,
saya yakin ada hikmah semua ini
*tahap malas nak fikir dah sebab jenuh berfikir sebelum ni :(


doakan yang terbaik utk saya ye :)


p/s : saya teringin nak makan eskim Baskin Robbin dengan Incek Fauzy T_____T




Tiada ulasan: