Khamis, 25 Ogos 2011

Hi Hannah :)


Tengah Q beli roti john dekat bazar tadi tibe2 ada lelaki tegur saya..


" Hii Hannah "


Errr sapa panggil nama aku ni? Toleh2, xde pon yang aku kenal *bapakkkkk kejam gile :P


" Hannah, xingat kita ke "


" Sorry, x kot. Tapi muka macam kenal "

Kover line bahikkkkk punya. Nahhh Panggg sedass :P. Tapi muka mmg aku macam kenal. Very familiar


" Cuba teka, mesti ingat punya "

Ehh mamat ni, nak test memori aku ke? HAHAHAHA


" Sorry la, xingat nama (masa ni berharap dia salah orang. Munguk gile cik stoberi ni). Bagi clue nama buleh? "


" Tak buleh. Ingat sendiri " - Ewahhh2 lantak ko la, malas aku nak fikirrrr. Kerek dgn aku kan :P


"Ni apis la. Junior SMK Hillcrest. Ingat dah? "


" ooooo Apis adik kak fizah tu ke? "


" a'a. Buat apa sekarang blaaa blaaa blaaa "


HAHAHAHA. Matik2 nak salahkan dia silap orang. Agar aku buleh terlepas teka siapa dia. Eh aku nak beli roti john la. Bukan nak teka nama orang. HAHAHA


Apis, sorry gagal ingat nama awak tadi. Amboiiiii makin kacak eh sekarang. Seblah tu siapa? Ehem2 GF eh? Cunnnnn weiiiii. Sekali GF dia toleh kiri kanan, abes hidung aku kena libasannnn rambut lurusnya. HAHAHA.


Pis, kawin jangan lupe jemput eh :)




Tiada ulasan: