Khamis, 25 Ogos 2011

Berbuka Puasa Bersama Kawan Sekolah :)



Semalam berbuka dengan kawan sekolah menengah
hehhh saya ni, sejak balik cuti,
hari2 buka dekat luarrrrr kotttttt
tapi saya sukaaaa sangattt
sebab dapat jumpa kawan2 & bergosippppp
kehhh kehhh kehhhh


:: KIRI : Ain, Mira, Eila :) ::
:: KANAN : Izati, Farah, Nor :) ::



kami berbuka di NASI AYAM GEMAS
ehhh bukan sampai ke Gemas kami berbuka
hekkk hekkk
tapi dekat Gombak Prima bawah ni je
dekat pon dekat, jalan kaki pon buleh
tapi saya malas nak berjalan, bawak kereta jugakk
ehhh stoberi ni cakap putar belit
sekehhhhhh kang
HAHAHAHA :P



saya sampai lewat, saya suruh diorang orderkan dulu
sebab ni semua Huda punya pasallllllll
T__________T
dia ajak saya ke bazar dulu sebab kalau saya xde
dia kena jalan kaki ke sana
perghhhhhh nasib akak kau ni bertimbang rasa Huda oiiii
matikkk la puji diri lagi, HOHOHO :P



:: Hoiiii resit sapa jatuh masa bayar ni? Amek la wehhh. Tak baik buang merata. HAHA ::



Diorang semua amek set nasi ayam
tapi saya amek bihun sup
ape kes p Nasi Ayam Gemas, tapi makan bihun sup?
MUAHAHHAHA
dietttt bebehhh dietttttttttt :D
tu pon dah langgar pantang :D



ehem2, mereka kata saya dah kurussssss
berbeza sangat dengan waktu tunang dulu
ohhhh yessssss, i like :D


:: Mereka rakan sekelas saya Form 5. Most of them dah berjaya mengenggam segulung ijazah. TAHNIAH KORANG. Cuma Farah je, ada lagi 1 sem. Sabar eh Farah :) ::



nahhh gambar last skali gambar bersama
tapi gambar saya xde la eh
sebab saya yang amek gambar ni
hekkk hekkk hekkk


pastu Farah cakap,

"hannah, meh kita pulak amekkan. Mesti nak letak dalam blog kan"

" Ehhh xpe, memang xnak amek gambar kita pon :) "


makin dekat majlis, saya xsuka amek gambar sendiri sangat
ntah, maybe influence mak kot
sebab mak cakap nanti xde seri
ohhhhhh ok mak :)





2 ulasan:

♥S@R@♥ berkata...

ala baru nak tgk gmbr dia..hehe

akk nnt pas bersalin berpantang kat kg la N..
kalau x leh la dtg umah akk..

tapi nnt jgn lupa pos kad kawen kat akk ek ;)..hope dah habis pantang le time tu...hehe

StrewberiManis =) berkata...

Sara :

Ada je capure syok sendiri
HAHAHA
tapi malas nak upload dekat sini :P

Akak pantang kat kg sampai cukup 60 ari ke?
eh2 macamana N nak pos kad kawen
akak on9 x kat kg?
meh sini alamat cepat
hehehe