Ahad, 3 Julai 2011

Persiapan Kawin : Guest Book

Text Color
:: Buku asal. Sebelum dihias dan hasilnya nanti xla dihias sangat. HAHAHA ::



ni dah hujung2 cuti mula lah kelam kabut
malam2 stay up buat decoration sket dekat Guest Book
dah siangnya xde di rumah
ke sana ke mari buat persiapan sambung ACCA
sambil2 tu mana sempat cari barang Kawin,
sapuuuuu jela kan,
xde masa dah ni, HAHAHAHA
tula awal2 cuti aritu relax sangat kan :P



:: Jangan tanya kenapa kaler riben 2-2 ni berbeza. HAHA. Tapi lagi naik riben bunga ni kaler silver instead of Gold. kasi Matching dgn kerawang dekat cover buku ni ::



beli Guest Book (GB) ni dah lama dah
bulan lepas kot, HAHAHA
pastu aku perapkan dekat penjuru bilik ni
kau duduk diam2 dekat situ eh buku ;p
asal dah dapat cari GB pon dah cukup lega dah



ingatkan nak DIY je GB book ni
buat watermark sket nama & gambar kami,
pastu print jeee
then hantar kedai, kasi binding
sonang ehhhh
tapi angin sudah bertukar
beli lagi senang kot? BHAHAHAHHA



:: Lekatkan gambar kami bagi ruangan ni tidak nampak kosong :) ::



kau tau, masa beli GB book ni, cashier ni xscan GB
balik2 rumah, saya rekod pbelanjaan dekat buku kawin saya
pastu macam pelik tengok item2 yg dibeli,
apsal xde GB? patutlah saya bayar murah aje
sebab bukan beli brg2 GB je,
beli buku rujukan Huda skali



uishhhhhh esoknya saya ke kedai tu balik
suruh cashier tu scan balik
haiyaaaaa pelik ok xscan GB ni
tapi buleh lepas keluar kedai tu tanpa bunyik alarm dia
nasib haku jujur, p balik kedai dia
kang xpasal2 sales & stock take dia xtally
eh2 ni dah masuk odit ni, BHAHAHAHAH


:: Doa utk mempelai ::


susunan di meja GB nanti saya dah sketch
siapa sign or conteng2, akan dapat gift
gift ni berbeza dengan doorgift tau
siapa cepat dia dapat eh :)
selamat menconteng nanti, hehehe


Text Color
:: Hiasan pada belakang GB. Eh lupa nak padam garisan supaya xsenget dan price tag tu. HAHAHA. Dah malam sangat la time ni. Aku dah ngantuk :P ::




:: Pen kaler2 ni utk conteng2 di GB nanti. Tapi saya fikir, eloklah saya bawa balik ke Shah Alam. Sebab buleh buat pen notes for ACCA kelak. Balik Kawin nanti saya bawa balik pen ni. Multipurposes ok. HAHAHA :P ::





12 ulasan:

Aeen berkata...

wah...siap suda GB dy...aku wat DIY jer..tp xbgrak pun nk watnye...heh..nak beli mahal ler...pas 2 tebal sgt...ramai mane je nak conteng pun...huhuh...

FzA FzO berkata...

jgn lupe jemput...

♥S@R@♥ berkata...

habis la buku tu nnt akk conteng2..hehe

cikFM berkata...

hehe..bgs la jujur..

farrah isnanee berkata...

urmmake sure ade ruangan untuk aku after balik sabah nanti!yg PENTING!!simpan GIFT utk aku!!huhuhu

Rie berkata...

Salam Cik Strawberi,
Berminat tak nak buat wedsite?
Contoh boleh rujuk kat sini:
http://sweetcintakita.blogspot.com/

Kalau minat, contact saya ye :)
riemacho@gmail.com
012-2093407

StrewberiManis =) berkata...

aeen :


aku buat simple2 je
sebab idea nak DIY xdatang
hahahah

StrewberiManis =) berkata...

Fza :

pasti jemput :)
pakai no lama lagi kan?

StrewberiManis =) berkata...

sara :

aishhhh akak, jangan tunjukkan sgt akak ni peminat N
abes GB ni nak contenggg
HAHAHHAHA bapakkk la ferasannnn :P

StrewberiManis =) berkata...

cikFM :

hehehe, telah di didik sebegitu :)

StrewberiManis =) berkata...

nanee :


ahhh xde2
HAHAHAH

yo la nanee
jgn lupe ole2 aku :P

StrewberiManis =) berkata...

rie :

ok, if saya berminat, saya inform kamu ya :)

thanks :)