Isnin, 4 Julai 2011

Lesen



malam tadi nak apply sticker kereta di e-HEP
sekalinya dia mintak no lesen
sebab saya xpernah apply sticker ni
selama 4 tahun degree, saya tumpang housemate je
bulan2 bayar minyak
so rekod saya memang xde la dekat e-HEP kan :)



eh2 terkedek2 haku bukak purse cari lesen :P
sekaliinyaaaaaaaaaaaa tau ape jadi?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
eh2 best bulak main titik2 ni :P
hoyehhh come on bebeh :P
BHAHAHA
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


lesen saya dah mati 2 B.U.L.A.N yg lepas
buleh bayang x saya ke sana ke mari 2 bulan tanpa lesen?
puiiiiiiiiii nasib xde road block ke hape kan
kalau x, terbanggggggg la duit kau N bayar saman :P





ni saya baru balik renew lesen
kena renew juga sebab nak balik Shah Alam kena driving T____T
saya amek 3 tahun terus, sonang eh
lepas 3 tahun, konpem lupe balik tarikh lesen mati
HAHAHAHA





dan tadi terbanglah duit haku RM 90 :(
( 1 tahun = RM 30)
cuti ni duit laju betul keluar
kalah air terjun, wakakakakaka
dengan beli barang2 kawennya lagi
pehhhh T_____________T





makin nak balik Shah Alam, kadar kerajinan saya menjadi2
HAHAHAHAHAHA
tetiap hari nak mop lantai
dengan rumah sebelah pon haku nak mop juga
rumah ni bukan ade baby & ramai sangat org
gile ke hape cik stoberi ni?
ingat rumah ni shopping complex ke?
nak kena mop selalu
HAHAHAHA





hehhh, urat rajin ni memang la,
kalau dah malas, malassssssssssssssssss sungguh :P







4 ulasan:

Aeen berkata...

naseb la mase kite kua ari 2 ko x drive...kalau x alamatnye kena tahan la dek abg polis bwh jambatan nak ke greenwood tu....hahahaha....aku tringat ari 2 bajet kete sebelah nak tackle...rupenye nak gtau ade r.block kat depan...kelam kabut tarik tali pinggang...hahaahahahaha

♥S@R@♥ berkata...

ni namanye penyakit nak kawen..hehe.. akk dulu pun da lupa gak nak renew..tp akk penyakit nak tunang..hikhik

StrewberiManis =) berkata...

aeen :

aku mmg xnak drive masa tu
tapi polis tu xtahan pon
kita yg gabra lebih :P

tula aku dah cakap brader kereta seblah macam nak say sumting
tapi korang perlekehkan kata2 ku


haaaa tengok, kan dah maluuu
terkial2 tarik seat belt
smp brader2 tu gelak tepuk2 cermin kereta dia
siotttttt gile, sumpah maluuuuu ;p
tapi bila ingat2 balik, lawak kan? :D

StrewberiManis =) berkata...

sara :

benda duduk elokkk je dalam purse kan
memang la susah nak perasan :P
*alasannnnn :P*