Sabtu, 2 Julai 2011

Ohhh Kecilnya Dunia Ini. Kawan Lama Saya adalah Kawan Incek Fauzy Juga :)



Ingat lagi x entry yang saya terjumpa Hafiz?
Alaaaa yang Hafiz kata muka saya macam Baby Face tuuuu

Ehem.. ehemmm.. ehemmm

Eh2 tersedak pulak :P

Kalau xingat, ni LINK entry tu :)





baru2 ni saya ada sms Hafiz
saya nak pinjam majalah sekolah rendah
sebab nak jemput cikgu2 yg mengajar saya ke kenduri kawen nanti :)
tapi masa tu Hafiz xade di Gombak
so decide nak jumpa awal bulan ni



akhirnya petang tadi saya jumpa Hafiz di Taman Tasik Sri Gombak
ditemani Huda & Incek Fauzy :)



masa Hafiz sampai, saya toleh dekat dia,
Incek Fauzy angkat tangan sambil tersenyum & berkata2 dgn Hafiz tu
tibe2 saya bersuara dgn muka penuh ingin tahu :)

"eh2, korang kenal ke?"


Hafiz pun masih blur2 apa kaitan saya dengan Incek Fauzy
apasal Incek Fauzy pon ada??
muka dia asek pandang2 saya dengan Incek Fauzy
pastu tunjuk2 dekat Incek Fauzy siapa saya sebenarnya
apa kaitan saya dengan Incek Fauzy
HAHAHAHA lawak je tengok muka awak tadi Hafiz:)
muka aku pon lagi lawak kot tadi. Blur juga apa kaitan Hafiz ni dengan Incek fauzy. cakap orang kononnn. HAHAHAHA



lalu Incek Fauzy merungkaikan persoalan Hafiz :)


" Ini tunang Ana. Anta kawan sekolah rendah dia kan? "


owhhh kecilllllllllllllllllnya dunia ini :)



rupanya Hafiz itu kawan mengaji Incek Fauzy
setiap minggu ada kelas mengaji betulkan bacaan Al-Quran
dan Hafiz ni join skali :)



saya? senyum2 jela dengar mereka berborak
sebab Hafiz xsangka saya adalah tunang Incek Fauzy :)



InsyaAllah Hafiz akan datang 2-2 majlis kami kelak
resepsi & bertandang :)



ok dah, babai
saya nak belek2 majalah sekolah ni
weeeee kenangan manis sungguh jd budak2 kan :)
cepat betul masa berlalu :)




Nota Kaki :

Xsabar tunggu Hafiz (Boy) berkawan dengan Incek Fauzy
mana tau diorang pon ada kaitan gak kan?
nama pon "Hafiz" juga
HEHEHE :)



Tiada ulasan: