Khamis, 7 Julai 2011

Ayie, Entry Ini Khas Untuk Kau :P



Align Center

ko tengok Ayie, En Nizam lagi hebatttttttt buat iklan
kita iklan kat FB je kan
tu pon ntah pape feedback
kahhh kahhh kahhhhh



Ayie, 2 bulan tinggalkan rumah sewa,
ni lah keadaan TERBARU rumah kita ;p
dalam rumah banyak dah kosong
sebab Aisyah, Tikah, Lina & Yuni dah bawak keluar barang2 diorang
heeee bestnya depa dah kejeeeeee



kita? duk diam2 study malam2 buta ok
misi COURSE PROFESIONAL harus digengam :)
sambil study sambil kaco air nescape
kasik mata segarrrrrrr :P



mesti ko xsabar nak balik Shah Alam kan :P
tunggu la kos CIMA register 18 july ye
kehhh kehhh kehhhh



ada siapa2 nak sewa bilik area Shah Alam?
terus contact no tu eh
buleh tinggal dengan Cik Stoberi HAHAHAHA ;p
opsssssss ONLY PEREMPUAN MUSLIM sahaja :)



ok Ayie, mesti dah xsuspen kan :P



3 ulasan:

♥S@R@♥ berkata...

dulu kalau tau n duk s.alam.. time final exam leh tumpang bilik n..hehe

kenangan tak boleh dlupakan.. akk n member siap tido kat surau fakulti lg.. coz paper sebelah pagi takut nak redah jem dari kajang..

biasa la part time student last minit study..hukhuk

StrewberiManis =) berkata...

laaaa nape xbgtau awal kak
N dah mnyewa situ 4 tahun dah
ngam dengan usia degree, hehe



lepas ni meh la tumpang rumah sewa N eh
lagi pon rumah sewa n ni mmg betul2 belakang pintu UiTM
sekejap je dah sampai fac akak :)

Jazica Albek berkata...

kak N, kalau tau mana2 umah sewa area shah alam bgtau la eh. kwn kite br dpt keje n die tgh carik rumah kt sane. dia lelaki. dpt teres lg bagus.