Rabu, 6 Julai 2011

Alololo Sweetnya :)



tett tettt ada SMS masuk..



" Sayang, for the first time I'm wearing the tie you given which I'm not so sure when i got it for my birthday's gift "




Pastu saya reply cakap sampai hati xingat bila saya bagi tie tu. Muka dah ala2 nak merajuk. Cebik semacam jee. Cebik2 pon bukannya Incek Fauzy nampak. Kena lempang kang tau la, HAHAHA bukan merajuk betul2, saje sakat dia :P. merajuk2 pon saya suruh dia MMS gambar dia pakai tie tu HAHA sengal gile cik stoberi ni :P



" Syg xletak tarikh penghantaran. Sbb tu abg xingat syg. Gambo da xde. Abg da bkk tie. Pakai pagi tadi je masa AGM " * AGM= Annual General Meeting




Kahhh kahhh kahhhh. Rasa nak gelak guling2 je. Ada pulak gift letak date penghantaran. Ok2 barang hantaran nanti nak selotep date la. Supaya Incek Fauzy xlupe. HAHAHAHA




Minggu ni terasa betul Incek Fauzy busy. Balik kje, sambung buat dekat rumah pula. Dulu masa saya praktikel, saya selalu bawak balik kerja di rumah. Tapi kena tegur dengan Incek Fauzy. Katanya dah balik rumah JANGAN bawak balik kerja. Masa utk keluarga pula. Lepas tu xbawak balik dah. Dengar cakap dia :P





dan malam tadi kami pillow talk (bahasa Incek Fauzy. Maksudnya Bergayut b4 tdo :P) sekejap je. Sebab dia dah letih sangat mengadap kerja demi AGM pagi ini..




Ohhh sayang, dah kawin nanti harap2 tak sebegini....



* Incek Fauzy start busy sejak ditukarkan ke Sapura Group under Corparate Com dept. Dulu xla busy sebegini. Haku je yang busy dengan study kononnyaaaaaa :P




4 ulasan:

anaztasias nora aira berkata...

tq link saya. saya link awak juga eheh, nasib jumpa =) salam kenal b2b :) nk panggil apa ni? =)

♥S@R@♥ berkata...

bio dia bz b4 kawen jgn pas kawen.. nnt kena duduk umah sorang2 pastu tiap minit tgk jam kat dinding..hehe..(eh mcm akk je tu..hikhik)

(tp rasanya pas kawen lg bz kot sbb pinggan nasi dah bertambah..hehe)

StrewberiManis =) berkata...

nora :

hik hik, welcome :)
Panggil N je :D

StrewberiManis =) berkata...

sara :

hahaha tau xpe kak
memang tu yg n tengah fikir
bz sekarang xpe kan
jangan dah kawen
meranaaaa la kena tinggal sorang
dah la penakot :P


pinggan nasi dah bertambah?
maksud akak?
tibe2 blur :P