Jumaat, 10 Jun 2011

Plan ke Laut. Detik 8pagi Kononnye :P



*lalalala tara kutcha tara kutchachacaaaaaa :P



intro kena ade feeling sket :P
baru xterasa hambarrrrrrr :P



dgn ini saya rasmikan plan 8pagi kononnya itu (refer entry bwh ni)
adalah xmenjadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
bhahahahhahaha
sengal gile nak mampuiiihhhhhhh
matik2 tgu detik 8pagi pastu xjadi :P



terus ajak huda ke JJ wangsa maju
survey barang hantaran & cari Guest Book :D
yesss, barang2 saya nak masih dalam budget :)
xsabar nak membeli :)



tadi nyaris2 nak beli dah set mandian di THE BODY SHOP
pastu xjadi sbb malas nak tgu promoter tu wrap
hari dah petang, tapi belum solat asar lagi
maka ditangguhkan dulu
asal dapat survey oklah tu :)



oklah saya nak bersiap ke kenduri nikah anak Aunty Zainih
Aunty ni dulu dia jaga saya mase kecik2
asal raya jenguk dia :


"Alahai N, dah besar dah ye. Sop (Yusoff. ayah saya), bila nak bermenantu ni? "



kejap lagi kalau dia tanya gini, pasti AYAH TERSENYUM :)
InsyaAllah, mudah2an dipanjangkan jodoh bersama Incek Fauzy







2 ulasan:

Hidayati Farhan berkata...

orang2 tua suka tny cenggitu kan. haha. nnt mak jwp, iA. hehe

nk buat brg hantaran ek bodyshop tu? ok gak kan.*msk dlm list* hehe

StrewberiManis =) berkata...

yaty :

biasalah org tua kan, hehe :D


yup, mmg dah listkan dr tahun lepas lagi :p

eh nak jugak ke? buleh je. cun gak tu :D